Tokke Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 No Trespassing Bildet er fjernet. Beskrivelse: Forfaldent og henglemt menneskelig aktivitet - har måske utjent sit formål eller ny storhedstid på vej? De små ting rummer ofte en historie Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Her fikk jeg umiddelbart assosiasjoner til mitt siste bilde... For mange er nok dette bare et gammelt og forfallent gjerde som ikke gjør noe av seg, men med din avbildning, etterbehandling og beskrivelse gjør du dette interessant. Og ja, det ligger ofte en historie bak den minste detalj... - og da særlig når man har med tradisjoner å gjøre. Liker det meste ved dette, særlig det at utg. punktet er av en slik enkel art. Korrekt komposisjon, godt lys og fin kamerahøyde. Den fremtredende grønnfargen holder seg akkurat innenfor "grensen" til det unaturlige, og kler motivet. Finner ikke noe jeg selv ville gjort annerledes, men savner et innslag av et tilleggselement - som f.eks. et gammelt melkespann, plog e.l. nede i høyre hjørne. Men da måtte du hatt det med på turen... :-) Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hej Bent tak for kommentarer. Ser hvad du mener med et tillægselement - men lægger også mærke til at du ser det, uden at det er til stede :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg