Bent K. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Stairs to nowhere... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fin dybde og komposition. Flot lyssætning og stemning i billedet. Efterbehandlingen trukket til grænsen - ville måske forsøge at øge lyset lidt på trappens forsvindingspunkt. NIK/Viveza ville være velegnet hertil. Dejligt billede - 5 herfra Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Fin dybde og komposition. Flot lyssætning og stemning i billedet. Efterbehandlingen trukket til grænsen - ville måske forsøge at øge lyset lidt på trappens forsvindingspunkt. NIK/Viveza ville være velegnet hertil. Dejligt billede - 5 herfra Takker så mye for hyggelig evaluering. Her er brukt både Nik (Color Efex) og Viveza (til lyssetting). Men ser hva du mener ang. kraftig etterbehandling, her trenger jeg mer trening for å lære å porsjonere justeringene riktigere. I etterkant ser jeg masse jeg ville gjort annerledes... Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hej Bent - en mulighed er at bevare et enkelt lag med den originale version af billedet undervejs - dette kan du så justere med, hvis efterbehandlingen tager fart :-) Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Litt mystisk og flott bilde - stilig motiv i fine farger. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 oj så spennende bilde,utrolig fint redigert,imponert 6+ får du av meg for det eventyrlige og spennende bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg