Rabb3rn Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei og hå jeg trenger rett og slett en hobby, ikke koste så mye rundt 1000kr er greit. Burde være litt krevende. Ikke være så krevende av kondisjon og styrke, har prøvd radiostyrt bil og båt men det blir dyrt i lengden. Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 heisann hva med noe musikk kanskje ? Lenke til kommentar
Rabb3rn Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Musikk går det med litt tid til, men ikke noe slag av produskjon eller annet kun lytting. Men ellers har jeg lest flere av trådene her på forumet men er liksom litt usikker. Lenke til kommentar
heggheim1 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 du kunne jo kjøpt deg en billig akustisk gitar og prøvd og lært noe? ganske så grei hobby Lenke til kommentar
MedaDwor Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 https://www.nav.no/stillinger/stillinger?an=302804 Dette er en jobb med lite lønn, men den kan nok utvides til å bli en hobby, dersom interessen er til stede. Du kan tjene noen kroner du kan legge i din nye hobby. Nå vet jo ikke jeg om du har bil og slikt. Ellers er en billig hobby å bygge egne draker(sånne du flyr med fiskesnøre), bygg og lag egne ideer og selg dem videre til nabounger og evt. lag deg en nettbutikk med forum der du kan komme i kontakt med andre med samme hobby. Lykke til med samme hva du velger, det finns masse hobbyer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå