Mappo Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei der, jeg tenkte jeg skulle kjøpe meg en ny windows 7 lisens siden jeg har fått ny pc. Hva er det billigste stedet å kjøpe dette? Det billigste jeg har funnet så langt er http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630907#info Er dette et "godt kjøp" for noen som bare vil ha et helt basic operativsystem? Tusen takk! Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ok Men dette operativsystemet funker helt fint alene ikke sant? trenger ikke no annet bullshit? Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt usikker på hva du spør om her. Du trenger ikke å kjøpe noe mer for å få Windows 7 Home Premium, hvis det er det du tenker på. Lenke til kommentar
Mappo Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 hehe, kanskje jeg spurte litt dumt. Vil bare forsikre meg om at dette ikke er en "oppgradering" eller noe sånn som gjør at jeg trenger noe annet for å få det til å funke! takk for hjelpen Lenke til kommentar
myhken Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 hehe, kanskje jeg spurte litt dumt. Vil bare forsikre meg om at dette ikke er en "oppgradering" eller noe sånn som gjør at jeg trenger noe annet for å få det til å funke! takk for hjelpen Det er ingen oppgradering, men en OEM versjon som låses til den pcen du aktiverer den på første gang. Bytter du pc eller hovedkort må du i teorien kjøpe en ny Win7 versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå