Terje Solfugl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Måkeøye II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Utrolig tøft bilde!! ditt tøffeste hittil!! det er litt støy å se, er det kraftig croppet? anbefaler støyfjerningsprogram for fiks.. bruker et selv som heter picture cooler. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hei Fotogigen, ja det er croppet kraftig fordi jeg ville fremheve øyet spesielt . Takk for tips angående støyfjerningsprogram..trenger det . Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nesten for mye detaljer - men et veldig bra bilde. Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Synes dette ble skikkelig tøft. Artig å se. Som allerede nevnt er det en del støy å se. Du har sannelig mange fine bilder av disse måkene. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Takk for flotte konstruktive kommentarer til alle . Egentlig er øyet til måkene noe av det skjipeste du kan fotografere. De er så utrolige små(8-12 mm)og fuglene holder aldri hodet stille.. Så har jeg heller ikke all verden av kamera, så jeg gleder meg til å investere i et "godt ett" . Lenke til kommentar
Bent K. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Blir jo bare mer og mer nærgående disse måkene, for tross kraftig crop så har du nødvendigvis vært rimelig nær (jfr. brennvidden). Teknisk sett kommet noenlunde greit ut av det, men i tillegg til synlig støy (som lett kan reduseres) savner jeg også en mer markert skarphet. Men alt-i-alt et iøyenfallende og artig innslag. Lenke til kommentar
Pia Ingridsdatter Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Virkelig innovativt og artig bilde. Ser feilfritt ut for min del, det er jo øyet som er i fokus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg