Malmern Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Heisann, ser jeg har en transaksjon som lyder følgende: VISA Varekjøp Reservert Transaksjon Sånn har den stått siden forrige uke, skal jeg da kontakte banken min for å få vite nøyaktig hva dette er? Problemet er at jeg ikke hadde med meg bankkortet den dagen dette "Varekjøpet" skal ha forekommet Mvh. Marius Endret 23. august 2011 av malmern Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har du kjøpt noe på nettet eller bestilt noe ferie reise i det siste som du ikke har "betalt" for enda? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Lite elelr stort beløp? Kan det være betaling for parkering i parkeringshus? Banken vil i første runde ikke vite mer enn det du ser - men kortutsteder (evt telelr for Visa) har mer informasjon. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Heisann, bruker Postbanken viss det skulle ha noe å si, og er ikke en stor sum (499,-). Så jeg skal altså ringe Visa for å få vite mer? Ah, nevermind, det ble nettopp gjort om til en spesifikk betaling, Visa 499,- Microsoft Norge (Xbox Live for et år) Endret 24. august 2011 av malmern Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Visa 499,- Microsoft Norge (Xbox Live for et år) Når man kjøper via nettet blir først summen låst før den blir fullført i en del tilfeller. Det er nok nettopp dette du har opplevd ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå