Vent180dager Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg liker ikke bokstaven å. Den passer bare ikke inn i noen setninger, jeg hater i allefall diverse ord som har to å'er i seg. Tror det har noe med at titlen over 'å' er ganske stor etter min mening. Titlen over 'i' går helt fint derimot... Jeg hater også når jeg snakker med venner over nett, da skriver jeg på dialekt. Dialekten min har utrolig mye å, men jeg vil ikke skrive bokmål eller nynorsk til dem heller.. Tror kanskje dette er grunnen til at jeg foretrekker engelsk. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) å, gjør du ikke det? Endret 23. august 2011 av jaakervik 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hehe, stakkars deg. Er det fordi den er stygg? Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er mottatt, du kan jo bytte ut å med to a'er? Lenke til kommentar
koosepus Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg liker ikke nynorsk, og derfor foretrekker jeg også engelsk, også fordi engelsk inneholder flere nyanser av ett ord, slik at det er lettere å uttrykke seg Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hehe, stakkars deg. Er det fordi den er stygg? Det er mottatt, du kan jo bytte ut å med to a'er? Det ser rart ut Jeg liker ikke nynorsk, og derfor foretrekker jeg også engelsk, også fordi engelsk inneholder flere nyanser av ett ord, slik at det er lettere å uttrykke seg Enig, jeg pleier også å knote engelsk en gang i blant. Endret 23. august 2011 av Vent180dager Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hehe, stakkars deg. Er det fordi den er stygg? Det er mottatt, du kan jo bytte ut å med to a'er? Det ser rart ut Hvis det ser rart ut så passer det vel fint inn med resten av bildet Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 I see what you did there :!: Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg har litt problemer med og (å?) bruke å i setninger. Den er helt rar synes jeg. Ser helt rart ut. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Du har problemer med "og" og "å"? Eller problemer med "å" å "å"? Huskeregelen er stortsett å bruke "å" foran verb. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg tror trådstarter mente at bokstaven er stygg. Jeg er egentlig ganske enig, vi kunne ha brukt "á" i stedet. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det å skrive og istedetfor å i setninger hvor å hører hjemme får deg til å virke som en hjerneskada 2-klassing 1 Lenke til kommentar
JoakimVonInternett Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Det å skrive og istedetfor å i setninger hvor å hører hjemme får deg til å virke som en hjerneskada 2-klassing Istedetfor er ikke et ord, din fjerdeklassing! 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I hvert fall ikke 2. klassing! Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Det å skrive og istedetfor å i setninger hvor å hører hjemme får deg til å virke som en som enten gir blaffen i grammatikk, eller som ikke har lært det enda. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva andre tror. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå