madsl2000 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette er ikke så mye om airsoft men here it goes: Så jeg har lyst till å begyne i Midt norge airsoft! Men jeg har foreldre som bruker å si nei (ALLOT)Så jeg lurer på om noen har noe tips om å overtale dem til å stole på meg! Forventer ikke svar men håpet å få noen tips Takk! (Jeg er 16 Som er aldersgrensen for klubben!) Lenke til kommentar
Scorpion88 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trenger de å kunne stole på deg for å la deg begynne med airsoft da? Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 overbevis de med å nevne alle de gode siden feks, god trening. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har du faktisk fått nei, eller maler du bare fanden på veggen? 1 Lenke til kommentar
madsl2000 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Nei jeg har ikke spurt enda! Men jeg skall prøve med de tipsene jeg har fåt så langt! Ill pop the question tomorow! Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Alle foreldre burde være takknemlige overfor ting som holder ungene i aktivitet. Særlig gjelder dette på steder hvor det ikke er så mye å velge i, men terskelen bør uansett være lav. Airsoft er vel ganske billig også? Det virker som du ser på dette som et spørsmål. Det synes jeg ikke det er. "Jeg har tenkt å starte med airsoft", skal du si. Du er seksten år. Hadde du spurt om lov til å begynne med fotball? Endret 23. august 2011 av Isbilen Lenke til kommentar
madsl2000 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Ja.... Du har faktisk et point der! Vanligvis så sitter jeg hjemme og ser på tv. Så jeg tror også at de burde bli/være takknemelig at vi driver med ting som holder oss activ. Takk! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ta dem med på spill og vis dem at det ikke er sketchy ekstremister som holder på med airsoft. Det var slik jeg fikk lov, da jeg en gang var 16år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå