billyodd Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei! Får ikke koblet på mitt trådløse nettverk med min bærbare pc. Får følgende melding: "The settings saved on this computer for the network do not match the requirements for the network". Har allerede en annen bærbar pc koblet til på samme nettverk, så ser ikke helt hva jeg kan gjøre for å komme på. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 prøv å slett profilen for det trådløse nettverket ditt på pc'en Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 slik: http://microcentertechsupport.blogspot.com/2011/02/troubleshooting-wireless-network.html Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 slik: http://microcentertechsupport.blogspot.com/2011/02/troubleshooting-wireless-network.html Hei og takk for svaret.... Jeg får det allikevel ikke til:s greier liksom ikke koble til i det hele tatt, og får ikke fram noen instillinger for det aktuelle netverket heller:S! Se bilde vedlagt Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg får det allikevel ikke til:s greier liksom ikke koble til i det hele tatt, og får ikke fram noen instillinger for det aktuelle netverket heller:S! hmm, kanskje du skulle ha prøvd å nullstille routeren din og sette opp nettet på nytt. Gjerne oppgrader firmware på den samtidig, før du setter den opp skikkelig.. Lenke til kommentar
billyodd Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Høres ikke dumt ut. Men hvordan oppgraderer jeg firmwiren? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Unødvendig å oppgradere firmware for dette problemet. Hvis du vil gjøre det enkelt for deg selv, så logg inn på routeren og endre SSID (navn på trådløsnett). Logg så inn på nettverket på nytt med begge maskinene. Alternativt så fikser du dette på den manskinen med feil innsltillinger. Tror du høyreklikker og velger avanserte innstillinger for å endre krypteringsnøkkel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå