akujah Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hvor mye trur dere jeg kan få solgt en dell xps studio 1340 for på finn eller liknende? 4 gb ram, 320 gb freefall sensor hdd, lite "slitt", 256MB NVIDIA 9500M GRAPHICS. ser mye rare priser på finn.. så stoler ikke helt på markedsverdi der. Endret 23. august 2011 av akujah Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan er batterilevetiden, prosessor, størrelse og vekt? Lenke til kommentar
akujah Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hvordan er batterilevetiden, prosessor, størrelse og vekt? det er en slik en, den veier så mye som.-- 2.2 kg isj. det er en c2d 2.4 ghz, med batterilevetid på litt over timen kan jeg tenke meg, har det ofte i adapter når jeg spiller, så ved idle vet jeg ikke helt, med lav belysning på skjerm varer den vel som de fleste laptopper.. par timer? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 2000-3000 kr. Eldgammel maskinvare og rimelig svak batterilevetid er ikke en god kombinasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå