Blausen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Disappear Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fargene, uttrykket og stilen er umisskjennelig Jeg føler meg ikke kompetent til å komme med noen konstruktive innspill her. Det eneste jeg kan si er at dette er gjennomført og stilrent Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 En egenartet stil det her! Et slags mystisk sensuelt polaroiderotisk uttrykk! Franske følelser? Finner ikke annet å beskrive det med! Likte dette umiddelbart, så kunne ikke la være å poste en kommentar (selv om jeg ikke har tid....). Eneste jeg ville hatt annerledes er et kutt til høyre bort til kanten av den nærmeste krukka... God 4'er fra meg! Lenke til kommentar
Evgeny W Kunnikoff Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Et bilde jeg umiddebart likte. Sarte toner. Kutt på høyre side er nevnt. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gjennomført og godt. Er uenig i kuttforslagene, for meg er forholdet eller linja mellom den nærmeste krukka og trekula viktig for oppbyggingen av bildet, det forholdet blir ødelagt ved et kutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg