Marianne Bergli Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fargespill Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
John Ottesen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Et dejligt billede, i fine farver, lys og format. Lenke til kommentar
Tove Iren Torland Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vakkert Lys og farger gjør et stemningsfullt bilde Lenke til kommentar
fotogigen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 noe støy i himmelen her, det viser ikke exif info på bildet ditt man jeg antar at du har brukt høy iso her? det finnest flere gratis støyfjernings programmer på nettet, så jeg anbefaler å bruke et slikt i slike tilfeller.. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flotte farger og et fint motiv - liker bilder av solnedgang Lenke til kommentar
Frode A Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Nydlig Marianne, himmelen har vært et fantasisk skue for tiden, det er også en fin dybdefølelse i bilde Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flott :-) Fine farger og fint balansert komposisjon. Veldig bra dette :-) Om jeg skulle kommet med tips til ytteligere forberinger måtte det være at jeg savner noe informasjon i det mørkeste. Fotograferer du i raw? I såfall kan du bruke f.eks. PhotoShop eller LightRoom (finnes også mange andre programmer) til å "trekke" opp de mørkeste partiene (blacks og Fill light er typiske begreper). Ikke trekk for mye i disse. Da blir det gjerne kontrastløst og mye støy. Bare slik at en aner litt tekstur i det mørkeste. Generelt liker jeg ikke rammer og signatur i bildene, synes det trekker for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg