€uropa Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Som jeg sa, evaluerer man de skikkelig, så vil det ikke være noen problemer med de... Finnes det en evaluering som kan forutsi om en innvandrer kommer til å voldta, plyndre eller snylte på trygd? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 hva gjelder snylting så er det jo tiltak som kan gjøres ovenfor både nordmenn og innvandrere. Hva gjelder voldtekt og plyndring, så er det mange måter man kan forhindre det på ja. selv før en slik evaluering kan man jo ha en grensekontroll som vil hjelpe mye. ett krav om at man har identitet før man slipper inn er en annen ting, slik at man vet historikk på forhånd, o.l. er det snakk om asylsøkere uten klarlagt identitet, så kan man finne egne ordninger til de, osv... Og angående spørsmålet ditt, var det en evaluering som kunne forutsett Nokas-ranet? Nå har jeg ihvertfall vist en veldig smart løsning som forebygger evt. problemer... Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Nå har jeg ihvertfall vist en veldig smart løsning som forebygger evt. problemer... Egentlig ikke, masse politikkersnakk men lite løsning. Spesifikt hvordan? Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Det jeg skrev der vil jo løse en masse ut av evt. problemer som kan oppstå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå