Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Hoppet over de første postene, skummet lett igjennom og må virkelig si at jeg synes synd på deg Cagayan de Oro City. At du faktisk tror at en så sterk analyse av jenter vil gi deg det du er ute etter.

 

Hvordan kan du tro at din kanskje fremtidige kone, blir avgjort av posisjon du har til denne jenta, eller hvilket første inntrykk hun har av deg? Jenter er ikke bøker som leses og tolkes slik at utfordingene de gir blir lette å løse. Jeg mener at vær enkelt jente er noe for seg selv, og som må vinnes på sin egen måte. For min del er hele poenget med kjærlighet, kampen for å vinne den du tilsynelatende er forelsket i, få henne på ÆRLIG vis til å bli interissert i deg. Så videre utvikle og kjempe for at forholdet skal vare.

 

Selvsagt er det visse ting som avgjør om resultatet av flørten blir vellykket eller ikke. Som for eksempel DE første inntrykkene, selvtillit og hvordan du ellers oppfører deg mot denne jenta.

 

Men det å lese bøker og leke med følelsene til jentene, slik du påstår at du gjør, er bare horribelt. Må du virkelig ty til juks for å få deg jenter, kan jeg love deg at du kommer til å analysere alt ved fremtidige forhold, noe som fører til at jenta går lei av deg. Analyse hører ikke hjemme i et tillitsfullt forhold, det bryter det bare ned.

 

Vet ikke om noen er enige med med, men jeg mener at et kjærlig forhold med ei jente kommer mer av seg selv, man skal egentlig ikke trenge alt av analyse og tolkning fra bøker. Finner ikke drømmejenta eller den jenta som passer deg bra på den måten. Er man desperat så tyr man kanskje til slike tiltak, men igjen desperate gutter er ikke godt likt blant jenter. Tålmodighet, tillit, og kanskje det viktigste, nestekjærlighet: du viser til jenta at hun betyr så mye for deg at du er villig til å ofre en fotballkamp el for å henge med henne.

 

Utseendet har heller ikke så mye å si som folk tror. Enig at utseendet avgjør mye ved førsteinntrykket, men ved videre utvikling så kan faktisk personligheten din gjøre at jenta ser på deg som kjekk, selv om hun i utgangspunktet ikke syntes det.

 

Men for å vinne ei jente på ærlig vis, uansett utgangspunkt, er det viktig at man har det godt med seg selv, stoler på seg selv og har god selvtilitt. Noen gode stikkord kan være: Selvrealisering(du finner ut hvem du er, aksept(aksepterer og er fornøyd med deg selv), Trygghet(trygg på deg selv). Viktig å ha kontroll på seg selv før man og prøver og kontrollere seg selv i forhold til andre.

 

Når det gjelder meg, så er jeg ikke en gutt som velger meg ut den peneste jenta og går etter hun. Jeg prøver meg på den jenta som sjarmerer meg mest, den jenta som tilfredsstiller mine egne verdier og kanskje noen av interessene. De forholdene jeg har hatt til nå, har jeg latt det meste gå av seg selv.( selvsagt en god del flørting og innsats fra min side. Når det er sagt så har gutten som regel ansvaret for å ta steget videre. Gutten er som regel den som må slite mest for å få fatt på ei jente han liker. Jenter er som regel sjenerte og spiller kostbare.

 

Sitter egentlig med eksamenslesning, men måtte få noe fornuftig inn i denne gudsforlatte tråden. Mye elendige setninger og formuleringer, men tiden strakk ikke til.

 

Lykke til Cagayan de Oro City, fortsetter du i samme spor får du deg kanskje mange ONS, interesserte jenter, korte forhold, men alt av gode langvarige og tillitsfulle forhold vil utebli.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du har et usunt syn på livet, slik destruktiv tankegang smitter lett over på andre viktige temaer her i livet, kommer ikke langt slik. Men for all del, er det en egoistisk drittsekk som manipulerer folk du vil bli, suit your self. Jeg vil kalle dette for falsk lykke, som en gang vil slå tilbake, vær gjerne uenig, men det er slik jeg ser på det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Posisjoneringen er Make-Or-Break. Hvis du ikke vet hva det betyr, så synes jeg nesten synd på deg.

 

Men hva kan dere tolke utifra ''Kanskje, hvis jeg får tid'' + pinlig stillhet?

 

Kan du forklare ordet "Make-Or-Break"? Forstår ikke hva du mener med det ordet.

 

 

Han ønskjar å skape ei god og stabil kontaktflate hjå veggen, for at dama skal sjå at han har ei godt trent rygg som kan oppfylle newtons første lov.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er ONS, interesserte jenter, korte forhold, og manipulering jeg driver med og er ute etter!

Du er enten et sykt "bra" troll, eller gal. For din og andres del håper jeg på det første.

 

Om du manipulerer de rundt deg kommer det til å gå deg ille en dag når det går opp for folk hva du driver med. Du blir heller ikke populær fordi du har mange ONS, korte forhold eller mange interesserte jenter etter deg, det som gjør deg populær er om du arbeider med å være hyggelig, hjelpsom, morsom, ser grei ut, men viktigst av alt: har lett for å snakke med folk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har du prøvd å invitere den fine jenta hjem til deg? Ha en koselig samtale, se en film og kose dere før du setter på en Max Hardcore film, tar tak i nakkehårene til jenta og tvinger monsterpenisen din langt nedi halsen hennes, helt til hun spyr over kuken din? Også gjør du det samme et par ganger til, før du tvinger henne tilå bøye seg fremover, før du klemmer den inn i baken hennes og får henne til å skrike? Det vil nok funke. Da vil du fremstå som tidenes badboy. GO GO GO!!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Det er ikke rart at rådene jeg fulgte fra dere ikke fungerte. Dere er jo på ''Good-boy'' siden...

 

Så du er på "bad-boy" siden du da? Alt for store klar og en 50 cent caps, liten tøffing du. Om du ikke skjønte det, så er det mulig å få seg pene damer uten å være medlem av hells angels eller noe slikt, er du medlem nå eller?

Lenke til kommentar

Jeg tror nok det som gikk skeis her var at du lente deg mot veggen i feil vinkel. Tre grader til mot høyre, og litt mer bøy i armen, så hadde dette gått på skinner.

Det stemmer. Det er vitenskaplig bevist at det ligger i kvinners natur at med den rette graden og bøyen i armene hos en person som lener seg mot veggen blir uimotståelig. Dette ur-instinktet stammer fra tiden da mennesket bodde i små huler med dårlig plass, slik at de ikke kunne ligge da de skulle sove.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...