Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde ikke nok sosial verdi, tillit og var i dårligst posisjon i samtalen... Det utgjorde nok den store forskjellen.

 

Jeg spurte hva hun skulle gjøre i høstferien, så sa hun at hun ikke skulle reise bort, men bare være hjemme, osv. Så spurte hun meg, og jeg sa at jeg skulle til Sandvika og henge, og snakket litt om det, så spurte jeg ''Siden du ikke har noen spesielle planer, så kan du godt bli med hvis du vil''. Hun sa: ''Kanskje, hvis jeg får tid''. Der begynte jeg å gråte inni meg, og det ble flau stillhet, hvor hun sa... Så... Ja... Altså... Hmmm... Jeg får vel gå, jeg skal på butikken nå...

 

Dette skjedde i storefri i friminuttet, med mange faktorer som spilte inn. Jeg brukte IKKE ordet ''Date'' da det setter for mye press på meg, og hun FORVENTER at jeg skal imponere, istedet ''inviterte'' jeg henne, til noe det virket som jeg allerdet hadde planlagt.

 

Posisjonen var kanskje feil, hun satt, og jeg sto, så hun måtte se opp på den som snakket, mens jeg måtte se ned, det er jo slitsomt å sitte på bakerste rad på Kinoen, så mye som forrerste?

 

Vi har ikke kjent hverandre så lenge, men går på samme skole, og hun hadde sendt ganske klare signaler på at hun minst er interressert i å bli kjent med meg. Men jeg måtte nok snakket oftere og flørtet mere med hun på skolen, og opparbeidet meg tillit hos hun.

 

Den sosiale verdien er heller ikke høy, da jeg sitter med gutter som oftest, og hun og venninen hennes er de eneste jeg snakker med.

 

Her dummet jeg meg ut, jeg får spørre på Søndag på FB og foreslå to dager, kan hun ikke, så stoler jeg på det, selvom det kan være at hun ikke har lyst... Kanskje det var for tidlig?

 

Jeg ser i hvertfall det positive i ting, en slik situasjon skjer meg ikke ofte, og jeg vil prøve videre. Men kanskje bli bedre kjent med hun, men jeg vil ikke ende opp i The Friend Zone...

 

Hva tenker dere om dette innlegget?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Posisjonen var kanskje feil, hun satt, og jeg sto, så hun måtte se opp på den som snakket, mens jeg måtte se ned, det er jo slitsomt å sitte på bakerste rad på Kinoen, så mye som forrerste?

 

 

Sikker på at du sto på den måten jeg beskrev i den andre tilsvarende tråden? Stod du tilbakelent som om det var en vegg 50cm bak deg?

Lenke til kommentar

Jeg står inntill veggen, det er like bra posisjonering, og det automatisk gir sosial verdi.

 

Problemet var at det var andre der, andre personer og faktorer som påvirket henne, + at jeg ikke hadde bygget meg opp NOK tillit til henne, til at hun fikk lov av ''samfunnets normer'' å si ''Ja''.

 

I tillegg satt hun på en sten og så litt nedover mens hun snakket med en annen før jeg kom. Jeg stå ved siden av henne, så ned på henne, sto inntill en vegg. Vi begge så samme vei, og holdt blikkkontakt sjeldent.

 

Posisjonering = Sosial verdi = Tillit

Men NOK tillit hadde jeg ikke skapt, fordi den sosiale verdien ikke tilsa noen ''verdi'' i meg.

 

Men alle vet at jenter VURDERER gutten, om han er interressant eller ikke alleredet etter de 15 første min. av samtalen, eller gjerne 3-5 min. av samtalen, og den jentas førsteinntrykk av deg er ALTFOR avgjørende, synes jeg.

Endret av Cagayan de Oro City
Lenke til kommentar

Jeg skal hjelpe deg, Jeg skal ikke være troll tilbake.

 

Tips: Pump jern og få muskler ;) Legg ut fine shots på nettet av degselv så skal jeg love deg de blir kåte i trusa :p

 

Jeg har trent en stund og plutselig fikk jeg mye mere brev på skybyen og jentene på face ble "plutselig" mer interessert :)

 

Funkær fett som faen! Men du må ha mye god selvtillit.

Personelig er jeg så gærn at jeg gjør hva faen jeg vil mot folk.

Min selvtillit er på topp, Og jeg tror vennene mine syns jeg er morsom og henge med fordi jeg har sånne crazy innspill her og der ;)

 

Er man sånn mot jenter så skal du legge merke til at de kikker pent på deg før eller siden, LML :love:

Lenke til kommentar

Men please da!

 

''Kanskje, hvis jeg får tid + pinlig stillhet''

 

Er ikke det oversatt til Jentespråket:

 

''Jeg elsker valideringen av at du er så desperat og forelsket i meg, fortsett med det, jeg elsker å få oppmerksomhet for min skjønnhet og deretter såre deg etterpå med falske forventninger, altså, ''Nei'', jeg kommer ikke til å ville få tid til deg, og hadde ikke hatt lyst om jeg så fikk det''

 

Kort fortalt for nybegynnere:

 

Kanskje, hvis jeg får tid + pinlig stillhet etterpå =

''Nei, jeg vil ikke, og har aldri villet det''

 

Hva er deres mening?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...