Patrick123 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... Bare hyggelig! Jeg føler vi har utrettet noe godt her. Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 29. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 29. september 2011 Du får se det positive i det, Cagayan. Vi hjalp i det minste jenta. 11 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Du får se det positive i det, Cagayan. Vi hjalp i det minste jenta. Love U 1 Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... hahahaha, du er ett troll ikke sant? Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Jenter er forskjellige, som betyr at denne jenten likte typen av mitt slag. Så dere har mere ødelagt henne, enn hjelpet henne. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da er du heldig, for det kan ikke være mange av ditt slag. Kanskje du fortsatt har en sjanse. Du har sikkert hørt uttrykket "ikke om du var den siste på jord". Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Da er du heldig, for det kan ikke være mange av ditt slag. Kanskje du fortsatt har en sjanse. Du har sikkert hørt uttrykket "ikke om du var den siste på jord". Jeg spår at han kommer til å høre den en del ganger i løpet av livet. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Vår skyld? LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL LOL hahahha cagayan, du cagayan. Du er nå spesiell. Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Er det muligt. først så driter han seg ut med damene. så skylder han på andre en seg selv. ikke noe rart du er singel! Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Dere ga meg jo rådene for hvordan jeg skulle tolke signaler å fremstå... Så ja, deres takk... sry... skyld... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Nei, han troller vettet av dere som gidder å "hjelpe" han, og sitter og ler av at dere blir så forbanna hele tiden. Dette gjør han i alle trådene sine. Lurer dere til å fortsette. Endret 30. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Har sett kvalitetsmedlemmer også videre bli bann et for ingenting. Men du er her enda cagayan. Du bringer ingen kvalitet til forumet på noen måte. Og , du burde virkelig vokse opp. Kom tilbake når du har klart det. Lurk way more! Endret 30. september 2011 av Quakecry waits for alice Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... "Vår" analyse? Jeg sa go for it, men det var du som igjen ikke ville ta til deg råd. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 30. september 2011 Forfatter Del Skrevet 30. september 2011 Ja, du sa at jeg skulle ta sjansen. Det gjorde jeg = FAIL! = Deres skyld, dere ga meg rådene... Lenke til kommentar
""" Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Faen som du sutrer. Du spør om råd, får råd, driter deg ut og skylder på andre. Sorry, men det er du som er problemet her, ingen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Bro. Du er jo helt fucka i hodet ditt? Hør på meg nå, nøye. Like barn leker best. Digge damer = kvalitetsdamer, jeg finner damer som har gjort noe med livet sitt digge, intelektuelle damer, etc etc. Og de er ute etter det samme som regel. Bare match de jentene du vil ha, get it? Vil du ha en dum blondine? Be a jersey guy. Men hvis du faktisk digger blonde damer så er du vel en jersey guy. Ah my logic never fails to amuse me <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Ja, du sa at jeg skulle ta sjansen. Det gjorde jeg = FAIL! = Deres skyld, dere ga meg rådene... Srsly? Det er ikke VÅR feil at DU fucket opp innspurten. 1 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kan ikke bare tråden lukkes og han få en advarsel for trolling... 5 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Du fikk da råd som gikk i alle mulige retninger her. Du selv valgte hvilket du skulle følge og du failet.. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Må jeg være den første her som faktisk spør hvordan han har failet? Dette ønsker jeg å vite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg