Marius5051 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis. The wise one has spoken. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tør jeg spørre hvordan man får en på unaturlig basis? 2 Lenke til kommentar
hursay Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tør jeg spørre hvordan man får en på unaturlig basis? Kloroform :> 2 Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 De deiligste jentene som også har høyere iq enn 14 må du lete lenge etter. Om du går rent etter utseende så er det bare å se i påbygg/helse og sosial delen på vgs.. 1 Lenke til kommentar
Drgeek Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 spill fotball eller sport med jentene så er du i god gang Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''. Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis. Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil. Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da... Unaturlig basis = Dating.no HJEEELP! Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''. Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis. Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil. Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da... Unaturlig basis = Dating.no HJEEELP! Vinduet er lukket. du hadde din sjangse. u blew it. 2 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''. Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis. Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil. Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da... Unaturlig basis = Dating.no HJEEELP! Crash and burn, bro. 2 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ok, nå er vi seriøse her. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 2 dager uten et hei = automatisk nederlag. Slaget er tapt. Gi opp. 1 Lenke til kommentar
Upsidian Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 2 dager uten et hei = automatisk nederlag. Slaget er tapt. Gi opp. Prøvde og si det til han. pluss gi han et tips i en annen tråd. Men da missforsto han totalt. Leksen er vell. vist man må spørre etter tips på Diskusjon.no. Så er allerede slaget om og få en dame tapt Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 2 dager uten et hei = automatisk nederlag. Slaget er tapt. Gi opp. Prøvde og si det til han. pluss gi han et tips i en annen tråd. Men da missforsto han totalt. Leksen er vell. vist man må spørre etter tips på Diskusjon.no. Så er allerede slaget om og få en dame tapt Han misforstår fordi han er et troll. Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 22. september 2011 Forfatter Del Skrevet 22. september 2011 Ingenting er tapt fordi dere snakker negativt om Diskusjon.no ''Spør man på Diskusjon.no, da har man tapt''. Morsomt å rapportere innlegg igjen, forresten. Ingenting er tapt etter 2 dager. Lenke til kommentar
Faaensoldemor Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ingenting er tapt fordi dere snakker negativt om Diskusjon.no ''Spør man på Diskusjon.no, da har man tapt''. Morsomt å rapportere innlegg igjen, forresten. Ingenting er tapt etter 2 dager. Hvorfor skriker du etter hjelp hvis du er så sikker på hva som foregår og hvordan du skal håndtere det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Morsomt å rapportere innlegg igjen, forresten. Finner ingen rapporter fra deg. Åpne eller ferdigbehandlede. Ingenting er tapt etter 2 dager. Nei, men hvis du fortsetter å spille hard to get kan det fort være mye som er tapt. 8 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Dra på fylla, Om du har noen venner og sjenk ei jente dritings, Så putter du den inn, Hvis ikke du klarer det så kan du prøve kloroform. Lenke til kommentar
jaakervik Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 blitt noen damer da? :!: Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bow-chika-bow-wow Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... HAHAHAHAHHAAAA!!! DAGENS!!! Så det er VÅR skyld at DU ikke greide å prestere? :!: å du klager på at du ikke får seriøse svar når du faenme skriver sånn som det der selv? Seriøst du er DUM! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg