Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium

 

Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''.

 

Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis.

 

Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil.

 

Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da...

 

Unaturlig basis = Dating.no

 

HJEEELP!

Lenke til kommentar

Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium

 

Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''.

 

Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis.

 

Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil.

 

Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da...

 

Unaturlig basis = Dating.no

 

HJEEELP!

 

Vinduet er lukket. du hadde din sjangse. u blew it.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium

 

Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''.

 

Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis.

 

Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil.

 

Hun har ikke tatt å sagt Hei til meg på 2 dager nå. Bør jeg ta kontakt? Hun virker så busy med skolearbeid, da...

 

Unaturlig basis = Dating.no

 

HJEEELP!

 

Crash and burn, bro.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

En av de deiligste på skolen var interessert i meg, men takket være dere, og deres situasjonsanalyse, så trodde jeg aldri noe på det. Det kunne blitt noe... Takk... :cry:

HAHAHAHAHHAAAA!!! DAGENS!!!

 

Så det er VÅR skyld at DU ikke greide å prestere? :!:

 

å du klager på at du ikke får seriøse svar når du faenme skriver sånn som det der selv? Seriøst du er DUM! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...