Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hun vet hva Hard-To-Get er, akkurat som de fleste andre...

 

Jeg sa at neste gang vi sees, det er når HUN tar kontakt. Så sa hun at slik fungerer det ikke, det er guttene som tar kontakt med hun. Da svarte jeg tilbake, ''Så trist for deg, da, da sees vi ikke mer, vel?''. Så hilset hun på meg i dag igjen.

 

Hun og venninnen hennes er hele tiden sammen, der de driver å tuller og fniser foran meg osv. om hvem jeg liker osv. Herregud, hva skal jeg svare? Jo, jeg svarer at slike spm. stilles i 5.-klasse barneskolen, og går :-)

Lenke til kommentar

Hun vet hva Hard-To-Get er, akkurat som de fleste andre...

 

Jeg sa at neste gang vi sees, det er når HUN tar kontakt. Så sa hun at slik fungerer det ikke, det er guttene som tar kontakt med hun. Da svarte jeg tilbake, ''Så trist for deg, da, da sees vi ikke mer, vel?''. Så hilset hun på meg i dag igjen.

 

Hun og venninnen hennes er hele tiden sammen, der de driver å tuller og fniser foran meg osv. om hvem jeg liker osv. Herregud, hva skal jeg svare? Jo, jeg svarer at slike spm. stilles i 5.-klasse barneskolen, og går :-)

1. DU SVARER MED SAMME TAKTIKK, Det må funke jævlig bra.

Fordi.. Da får de smake sin egen medisin. Hvis hun er hard-to-get, Hvorfor skal ikke du være det? Jenter elsker, Eller kanskje rettere sagt, Interesserer seg for gutter som de vet er hard-to-get.

 

2. Jentene står å fniser foran deg SIER DU?! BE A MAN!

Da ler du noe helt rått mens du ser på dem å går vekk.. Så kan DE stå der og bli litt lang i maska og være dem som er etterlatt, Også tenker de "Woow for en badass, Han ga faen i oss" :O

Lenke til kommentar

Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium

 

Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''.

 

Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis.

 

Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...