1245112654122755325882462 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Gjør det du mest sansynlig gjor, hold hendene over hodet og spring. 3 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Ignorer henne en stund. Jenter vil ha deg enda mer hvis du ignorere dem. Hvis hun mot formodning er god nok for deg. Hvis du skal ditche henne, husk å gjør det foran alle sammen, da vil du markere hvilken standard du har. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det mest åpenbare ville vært en knyttneve rett over nesen, men siden hun tok initiativet vil jeg nok anbefale et hardt klask på kinnet. 4 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Hun vet hva Hard-To-Get er, akkurat som de fleste andre... Jeg sa at neste gang vi sees, det er når HUN tar kontakt. Så sa hun at slik fungerer det ikke, det er guttene som tar kontakt med hun. Da svarte jeg tilbake, ''Så trist for deg, da, da sees vi ikke mer, vel?''. Så hilset hun på meg i dag igjen. Hun og venninnen hennes er hele tiden sammen, der de driver å tuller og fniser foran meg osv. om hvem jeg liker osv. Herregud, hva skal jeg svare? Jo, jeg svarer at slike spm. stilles i 5.-klasse barneskolen, og går :-) Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Hvorfor spør du spørsmål her når du har svar på alt selv? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Han troller? jeg håper virkelig alle sammen skjønner dette.. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Snu deg og löp i motsatt retning. Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Da bumper jeg opp tråden i håp om seriøse svar, og ikke kopier fra en naturfagstime, sosiale medier på nettet, og DYD-boken... Skaff deg en "ripped" body, og en fet klesstil. Da kommer du ganske langt! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Vær en cool homie som bare laxern med dem i pappen din sin toyota starlet mens dere smooooker noe skikeklig drøøøøøøøøøøøøøøy melkesjokolade, ta på deg en fake New york yankeese caps så raidern du dem ut i solnedgangen der du tvinger dem til å spise tåneglene dine 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hun vet hva Hard-To-Get er, akkurat som de fleste andre... Jeg sa at neste gang vi sees, det er når HUN tar kontakt. Så sa hun at slik fungerer det ikke, det er guttene som tar kontakt med hun. Da svarte jeg tilbake, ''Så trist for deg, da, da sees vi ikke mer, vel?''. Så hilset hun på meg i dag igjen. Hun og venninnen hennes er hele tiden sammen, der de driver å tuller og fniser foran meg osv. om hvem jeg liker osv. Herregud, hva skal jeg svare? Jo, jeg svarer at slike spm. stilles i 5.-klasse barneskolen, og går :-) 1. DU SVARER MED SAMME TAKTIKK, Det må funke jævlig bra. Fordi.. Da får de smake sin egen medisin. Hvis hun er hard-to-get, Hvorfor skal ikke du være det? Jenter elsker, Eller kanskje rettere sagt, Interesserer seg for gutter som de vet er hard-to-get. 2. Jentene står å fniser foran deg SIER DU?! BE A MAN! Da ler du noe helt rått mens du ser på dem å går vekk.. Så kan DE stå der og bli litt lang i maska og være dem som er etterlatt, Også tenker de "Woow for en badass, Han ga faen i oss" :O Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Folk mener at jeg bør være HTG. Og det vil jeg. Men en slik mulighet må utnyttes og håpes på flaks eller erfaring. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ikke vær hard to get når du sjeldent får noe, din tosk. 3 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Så jeg bør gripe muligheten selv om jeg taper startsrunden? Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, herre! Nei, du burde ikke det. Jenter faller utelukket for gutter som er hard to get. Fortsett! 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Absolutt, mener nå jeg. For faen, bare ta imot muligheten, få deg litt kjøtt, og bli ferdig med saken så forumet kan fortsette. Endret 21. september 2011 av Bunnskrap Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, herre! Nei, du burde ikke det. Jenter faller utelukket for gutter som er hard to get. Fortsett! Du må forstå, jeg er ikke hard to get, jeg er untouchable. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så jeg bør gripe muligheten selv om jeg taper startsrunden? Du bør komme deg vekk fra diskusjon, det at du enda poster viser jo bare hvor hardt du failer. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jeg synes det er merkverdig få som har foreslått penger, kloroform eller en pistol her. PS: Når du endelig har kapret ett av disse deilige kjøttstykkene er det en ting du må huske: (se vedlagt illustrajon) Endret 21. september 2011 av Patrick123 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 21. september 2011 Forfatter Del Skrevet 21. september 2011 Hennes teritorium ------Meg------ Mitt teritorium Hvilken side bør jeg strekke meg til? Lengre vekk fra henne, HTG. Eller nærmere, der hun har ''makt''. Denne muligheten har aldri blitt gitt meg, og VGS er siste mulighet for å få en kjæreste på naturlig basis. Og hvis jeg skal be henne ut på noe, så må jeg jo være forberedt, jeg kan ikke spørre hva hun vil være med på, da gir jeg hun styringen, og siden jeg ikke vet noe selv, så blir vi stående der på stedet hvil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg