L4r5 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Nei. Vet du om noe party da? Alltids mulig å dukke opp likevel. 4 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er ganske drøyt Party som går av imorgen i enebakk 2 Lenke til kommentar
ThaHoward Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nei. Jaja uansett mr.troll Cayagan, du burde komme deg på fest eller iallefall arrangere en. Jeg inviterte hun jeg ser på som den "deiligste" og andre "deilige" jenter på en fest jeg var på. Alt jeg sier: Det funker. Lenke til kommentar
Populært innlegg Chris93 Skrevet 10. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 10. september 2011 Jeg ser at du fremdeles trenger hjelp til å komme i kontakt med vakre kvinner/jenter. Jeg har dermed bestemt at jeg skal hjelpe deg fullt ut. Til å begynne med så må du forstå hvordan en kvinnes personlighet er bygget opp. Bildet som er vedlagt er et humoristisk bilde, men det er faktisk en forenkling av sannheten. Det viser hvilke kvaliteter en kvinner kan ha samtidig og ikke ha samtidig, men det er ikke så enkelt. Ser man nærmere på dette så vil man kunne se at kvalitetene er relatert til hverandre. Denne grafen viser forholdet mellom to valgte kvaliteter. Da det er flere mulige kombinasjoner har jeg valgt å kalle dem X og Y. Merk at grafen kun er en veileding og dermed så er det ikke noe form for mål og entheter tilstede. Du ser også at man til dels også at forholdet mellom kvalitene er ulineært. Selfølgelig så vil alle kvinner ha den kvaliteten som er sett bort fra, men denne er meget mindre enn de to andre Som man ser så er den bortvalgte kvaliten kalt Z og de valgte kalt XY. Som man ser så er det en stor forskjell mellom dem. Denne grafen er ikke så vedlig betydelig, men er noe som bør sees på hvis man vil ha xY størst mulig. Av det jeg har forsått så er du ute etter en vakker kvinne/jente. Da vil du sitte igjen med valget mellom en emosjonell stabil eller en intelligent kvinne/jente. Videre så har jeg også merket av grafene mine slik som jeg har forstått at du vil ha det. Jeg håper virkelig at dette vil hjelpe deg! 24 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du kan jo vurdere chatroulette da Er faktisk endel pene jenter der, men da må du ha ganske bra utseende for at de skal gidde og snakke med deg. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Du kan jo vurdere chatroulette da Er faktisk endel pene jenter der, men da må du ha ganske bra utseende for at de skal gidde og snakke med deg. Subtilt forsøk på å få trådstarter til å tvile på eget utseende` 5 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 hahah, njaaa... eller altså skal ikke så mye selv da ser ikke på meg selv som den kjekkeste karen i gata. Men alikkevel så har jeg greid og bli kjent med 2-3 sykt fine jenter og noen middels... Er nok håp for alle Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 "Hvordan få de deiligste jentene?" Esteem boy, self-esteem! Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Dra frem pikken og si KOM Å FÅ SMØRJA! så skal du se hønene kommer kaklende etter deg!! Endret 13. september 2011 av Carlgutt 3 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 (endret) Alså, damer.. Damer kan enkelt puttest inn i en bevegelsesformel i fysikk.. Du har punkt A, ei dame, alle damer er glad i et passelig trykk på punkt G -[no meinar eg gravitasjon](minus foranparantesen då skal fortegn skifast) For at du skal kunne tilnerme deg dei "deiligaste damene" så må du unngå å skape et magnetiskfelt som gjør at du skyver dem i frå deg, henviser til at N1 er en passelig lov å bruke (F=m*a)så det vil sei at summen av kreftene skal tilsvare 0. For at du då skal kunne "tiltrekke deg" disse så må du oppnå en polarkraft som gjør at dei suge seg fast i deg. I dit tilfelle ville eg nok ha byttet ut undertøyet deres med stålundertøy å faktisk brukt en magnet. Men så er det regnestykket (TEIKN ALLTID TEIKNING!) Di tiltrekningskraft*friksjon mellom deg og motpart gange med 0 (ja gange med 0) Då vil du få et svar som tilsvara 0. there you go homie. Endret 13. september 2011 av Priim Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 13. september 2011 Forfatter Del Skrevet 13. september 2011 Da bumper jeg opp tråden i håp om seriøse svar, og ikke kopier fra en naturfagstime, sosiale medier på nettet, og DYD-boken... Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Da bumper jeg opp tråden i håp om seriøse svar, og ikke kopier fra en naturfagstime, sosiale medier på nettet, og DYD-boken... ...sier han som presterer å skrive "jeg kjefter på de som er funksjonshemmet på skolen" som om dette er en helt normal ting å gjøre og tydeligvis lider av den vrangforestillingen at dette skal gi ham damer. Jeg tør vedde ei dagslønn på at du vil få svært få seriøse svar, fordi du skriver som om du har en sosial intelligens som ligger på minussida, viser en syltynn forståelse for menneskelig kommunikasjon, interaksjon og empati (for å si det svært pent) og til tross for tallrike velmente forsøk tydeligvis ikke evner å ta til deg det folk sier. Istedet griner du over at folk gir deg piss, antagelig uten å løfte en finger for å virkelig prøve, som i "legge ned daglig innsats over et lengre tidsrom (vi snakker måneder og år her)" og istedet sitter på ræva og syter over hvor jævlig ting er. Sånn, nå har jeg foret dagens troll og skylder jeg meg selv ei dagslønn. 5 Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Don't feed the troll?! Gi ham flere "seriøse svar"! Jeg har det så gøy mens jeg leser igjennom tråden her :!: Men forsåvidt må jeg si meg enig i Raven_Heart over her. Jeg håper for din del trådstarter, at du troller her. Om ikke synes jeg bare synd på deg. 1 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Har han ikke fått seg deilig dame enda? Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Nei. De er liksom under hans league, som han selv skriver. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 Ja, det er ensomt på toppen. 6 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Jeg blir sjekket opp av en dame. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Populært innlegg """ Skrevet 16. september 2011 Populært innlegg Del Skrevet 16. september 2011 Slå dem rett i bakken. 13 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Dra frem tissemannen og la henne bli imponert av den! Men var det ikke du som hadde lest ei bok eller to om nettopp dette? Endret 16. september 2011 av Hansien 3 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Seriøst! Hun kom bort til meg og tok initiativ. Jeg må vite hva jeg skal gjøre videre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg