Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?

Anbefalte innlegg

Jeg tror nok det som gikk skeis her var at du lente deg mot veggen i feil vinkel. Tre grader til mot høyre, og litt mer bøy i armen, så hadde dette gått på skinner.

Det stemmer. Det er vitenskaplig bevist at det ligger i kvinners natur at med den rette graden og bøyen i armene hos en person som lener seg mot veggen blir uimotståelig. Dette ur-instinktet stammer fra tiden da mennesket bodde i små huler med dårlig plass, slik at de ikke kunne ligge da de skulle sove.

sover i dobbeltsenger i dag, liggestilling som gjelder

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lene seg inntill veggen gir deg den rette POSISJONEN og automatisk den gode nok SOSIALE VERDIEN.

Når eg ser en som lener seg inntil veggen tenker eg vertfall "STEIK FOR EN JÆVLA SOPER"

also known as failsauce.

Du er gutt, jenter er annerledes, face it.

De vil ha gutter som ikke står stressende over dem og ser ned, eller som de må se opp på, de vil ha gutter de kan være på ikke-verbal-kommunikasjons balansekontroll med.

Lenke til kommentar

Lene seg inntill veggen gir deg den rette POSISJONEN og automatisk den gode nok SOSIALE VERDIEN.

Når eg ser en som lener seg inntil veggen tenker eg vertfall "STEIK FOR EN JÆVLA SOPER"

also known as failsauce.

Du er gutt, jenter er annerledes, face it.

De vil ha gutter som ikke står stressende over dem og ser ned, eller som de må se opp på, de vil ha gutter de kan være på ikke-verbal-kommunikasjons balansekontroll med.

Herlighet, Cagayan. Jenter er ikke så kompliserte! Vi driter vel i hvordan du står!!!

Du gjør alt mye mer komplisert enn det det er.

Endret av Karina Hulesangerhule
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mye som er viktigere enn posisjonen du står i forhold til jenta. Men posisjonen er make-or-break, mye av dette skjer ubevisst, og centimere høyere og lavere (ikke av naturlig høyde) betyr store forskjeller.

Ja, det var nok som jeg sa - du sto noen centimeter for lite mot høyre. Hadde du gjort det, så hadde ting vært i boks.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er mye som er viktigere enn posisjonen du står i forhold til jenta. Men posisjonen er make-or-break, mye av dette skjer ubevisst, og centimere høyere og lavere (ikke av naturlig høyde) betyr store forskjeller.

Selvsagt betyr posisjonen du står i alt. Hvis jeg møter den perfekte gutten, men ser at han ikke lener seg inntil veggen når vi snakker sammen er jeg såå ferdig med han. Hvoran du står er jo det eneste vi jenter legger merke til.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det kan høres veldig enkelt og bagatellmessig ut første gangen man hører om det, men en av de største make-or-break faktorene når man sjekker og flørter, og en av de vanligste feilene gutter gjør er hvordan de posisjonerer seg i forhold til jenta.

Som en hovedregel skal du, som gutt, ha enten litt bedre, eller i det minste like god, posisjonering som jenta.

Poenget er at du vil ha den mest avslappede plasseringen OG ha best oversikt over lokalet dere er i. Dette har MYE å si over hvilken rolle man spiller i situasjonen.

Det er flere grunner til hvorfor dette er viktig, og jeg kan komme med noen eksempler.

Det blir vanskeligere for jenta å følge opp. Hvis f.eks du står oppreist og lener deg på bordet hvor en eller flere jenter sitter så vil du komme nærmere dem og få snakket med dem, men det blir et veldig anstrengt forhold mellom dere når de sitter og du står fremoverlent, hengende over dem; det vil føles påpresset. De er "inne" i situasjonen og gruppa som prater sammen, mens du blir den som er utenfor og snakker til dem. Sett deg heller på huk tidlig etter å h hilst på, eller enda bedre, finn deg en stol eller sett deg ved siden av. Du vil fortest mulig bli en del av gruppa, ikke være han utenfor som "prøver seg".

For de av dere som har lest litt sjekketeori så kjenner dere nok også igjen konseptet om investering her, som også spiller en rolle i posisjoneringen.

Vi mennesker har ikke øyne i nakken, vi føler oss tryggest med mest mulig oversikt og med ryggen dekket. Når føler du deg tryggest og slapper mest mulig av; når du står med ryggen intill veggen eller når du har ansiktet mot veggen og ryggen åpen? Når du står midt i et rom eller når du står nærme en vegg?

Hvem ser mest mulig avslappet ut(og da "kul") på avstand; han som lener seg mot veggen eller han som står midt på gulvet?

Lenke til kommentar

Du leser bøker hvordan å skaffe seg venner og damer, og skriver ned antall mennesker du kan ha sjangs på for å få et innblikk på prosent og sannsynlighetene dine. Du har allerede tapt, gi opp.

Vær ærlig og åpen. Nå er det sånn at alle går etter utsende, men finn en jente du finner attraktiv, men fremdeles har en personlighet du liker.

Lenke til kommentar

Tror aldri eg har sett en tråd der dei lar folk trolle så mye uten å gripe inn xD

Du har helt rett. Jeg beklager at vi har latt dere hetse trådstarter så lenge uten å sette ned foten.

Troll eller ikke, forumets regler gjelder fortsatt, inkludert de som forbyr personangrep og mobbing. I overkant av to sider med innlegg har blitt fjernet, og tråden stenges mens vi avgjør hva vi skal gjøre videre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...