Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få de deiligste jentene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Beklager om mitt forsøk på humor støtet deg. Sannheten er at det ikke er noe fasitsvar på å få "de deiligste jentene". Du må lære deg å lese dem og tilpasse dine handlinger etter deres reaksjoner.

Når det er sagt så er det et snev av sannhet i min forrige post. Både suksess og faremomentet tiltrekker jenter. Siden jeg ikke egentlig ønsker å anbefale noen den kriminelle løpebane blir det beste å sørge for å gjøre en suksess på et eller annet plan. Bli flink i noe.

Ellers finnes det jenter som har fetisjer for absolutt alt. Du kan jo prøve å finne en nisje som skiller deg ut fra andre og spille på det kortet.

Selv har jeg funnet "hemmeligheten. Som forøvrig ikke er så hemmelig. Hemmeligheten med å få seg dame er å vise interresse. Før eller senere kommer du til å snuble over noen som liker gutter som er akkurat slik du er.

Endret av L4r5
  • Liker 5
Lenke til kommentar

1. Du finner ikke jenter ved å lese bøker.

2. Å få en kjæreste har lite med å få "de deiligste jentene" å gjøre. Avhengig selvsagt av hvordan du definerer deilig.

3. Du får ikke kjæreste ved å "lure folk og leke med følelsene deres".

4. Du får ikke jenter ved å si at "Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om".

 

Hva du bør gjøre strides de lærde om, men en god start er å være sammen med jenter og ikke foran PC'en.

 

Geir :)

 

Yo bestefar. Du vet at dette er Yamas, Wendelhino og hva enn nickene hans har vært. Er simpelt ikke verdt å bruke siste tiden din som admin på å gi han tips..

Hvem er dette?

Lenke til kommentar

Drama fra serien Entourage forklarer det veldig bra:

 

Pussy can smell other pussy and they have to pounce on it. That's why when you're on a hot streak you got to press it. Just like in blackjack.

 

Finnes flust av løse damer der ute som setter pris på en lur liten player :)

Det er selvsagt best å finne disse på fest, da jenter flest bryr seg mindre om å opptre søt og uskyldig da de har fått et par drinker innabords!

 

Edit: Go get em cowboy!

Endret av Pilkern
Lenke til kommentar

En idiot som skal ha hjelp, men må først ha 28 sider med svar før han finner ut at han kanskje må begynne på step 1 av 90.

Enig! Han må seriøst begynne å ta ting til seg. Det er snart to år siden han begynte å spørre om det samme han gjør her. Cayagan, du kan ikke forvente at folk skal komme bort til deg, selv om du viser selvtillit. DU må ta iniativet. Det er ingen perfekt moment. DU lager dem selv! Du kan ikke forvente at andre skal være interessert i deg, hvis du ikke viser interesse tilbake. Da mener jeg ikke: "ååååh så digg hu er! Jeg er digger hu!" Men se mer på det indre.

Er du redd for å bli kjent med folk som allerede har bekjente? Hvorfor? Er du redd for å ikke bli akseptert i vennegjengen dems? Gi faen i det. Du skal bli kjent med DEN personen, ikke gjengen hennes.

Hvis at du har noe å by på. Kan du lage interessante samtaler, betyr det ikke en DRITT hva du snakker om. Da vil folk snakke med deg, fordi du gjør det beste ut av situasjonen. Hvordan oppnå dette? ERFARING!!! Og det tar lang tid. Skjer ikke over natta. Bruk den interne vennegjengen din for å forandre deg, for å skape bedre samtaleteknikker. Så øver du ved å snakke med random folk på gata. Få inn humor og ikke vær for formell. Mange jenter liker å le!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror du har kraftig misforstått, Man kan ikke manipulere noen til å bli sammen med en. Hvertfall ikke om du sier at vedkommende er ett fag du skal lære om. Det beste er å være seg selv. Du slipper å spille "fake" for jenta liker deg akkurat for den du er. Har du introdusert deg selv, Vært deg selv, Ikke vært en person som er falsk så har du gjort ditt. Enten så liker jenta deg for den du er eller ikke.

Lenke til kommentar

Et sikkert tips for å få "de deiligste jentene" (som du så elegant skriver) er å være suksessfull. Studer godt, få en god jobb, eventuelt start som gründer med ditt eget firma. Når kontoutskriften viser mer enn 8 siffer før komme (og ikke noe minus) øker statistisk sett sjansen for at en yppig blondine med store pupper og sprettrumpe skal falle for nettopp deg.

Jeg lo godt, men samtidig er det veldig sant det du skriver her.

 

Ellers vil jeg påstå at å få seg en av "deilige jentene" så er som regel nok at du viser interesse og prøver deg med å få de med på noe, hva som helst. De elsker oppmerksomhet som regel og gir du nok av det, får du fort napp. At du samtidig bruker tiden din på være sosial og ha et bredt nettverk gjør deg ikke akkurat mindre interessant. Å trene regelmessig er nok heller ikke dumt, å vise at du bryr deg om ditt ytre er aldri negativt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...