Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg er en gutt som går 1 klasse VGS. Skolen består av 500 elever ca. med lik fordeling av gutter og jenter. Jeg har lest, og leser fortsatt ''Kunsten å lese tanker'', av Henrik Fexeus, den handler om den ordløse kommunikasjonen, hvor dere kommuniserer underbevist til opptill 30 meters avstand. Jeg har lest oppskriften på suksess: Hvordan vinne venner... Den har fungert 10% for meg, men jeg tror jeg bare ga 3% innsats. Jeg har også lest Double Your Dating, og andre selvhjelpsmanipuleringsbøker, så jeg kan lure folk og leke med følelsene deres. Men hvordan får jeg meg kjæreste? Jeg sa til noen jenter i dag at ''Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om''. Jenter er EGENTLIG en annen type menneskerase, og den bør utforskes, de er et fag man må lære om... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg jaakervik Skrevet 23. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2011 De kommer når du har oppnådd respekt 50 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vær deg selv, ikke en player. De liker ingen. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Roger865 Skrevet 23. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2011 Slutte å lese bøker for å få damer er vel kanskje en start? 31 Lenke til kommentar
Populært innlegg Vent180dager Skrevet 23. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2011 Jeg synest synn på deg. 38 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du har altså ingen venner fra før, og tenker å "lure folk og leke med følelsene deres" fordi du har lest en bok. Good luck 8 Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) - Ikke vær en nerd, sier du til jentene 'Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om', så skremmer du dem vekk. - Vær sosial med jentene og få dem til å le mye, de faller for humor (synd for guttene som ikke har humor). - Delta på fester, er som regel der du får de deiligste damene Endret 23. august 2011 av Iceman22 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2011 1. Du finner ikke jenter ved å lese bøker. 2. Å få en kjæreste har lite med å få "de deiligste jentene" å gjøre. Avhengig selvsagt av hvordan du definerer deilig. 3. Du får ikke kjæreste ved å "lure folk og leke med følelsene deres". 4. Du får ikke jenter ved å si at "Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om". Hva du bør gjøre strides de lærde om, men en god start er å være sammen med jenter og ikke foran PC'en. Geir 41 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg sletttet en post jeg. Geir 1 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Jeg glemte kanskje å si at det fungerte. Og tenkte å fortsette med det... Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 23. august 2011 Populært innlegg Del Skrevet 23. august 2011 Jeg glemte kanskje å si at det fungerte. Og tenkte å fortsette med det... Hadde det fungert, med "de deiligste jentene", hadde jeg i hvertfall ikke sittet foran PC'en og jabbet... Geir 20 Lenke til kommentar
Vent180dager Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 1. Du finner ikke jenter ved å lese bøker. 2. Å få en kjæreste har lite med å få "de deiligste jentene" å gjøre. Avhengig selvsagt av hvordan du definerer deilig. 3. Du får ikke kjæreste ved å "lure folk og leke med følelsene deres". 4. Du får ikke jenter ved å si at "Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om". 5. Slett nettleser historikken din så de ikke finner fram til denne tråden. 6 Lenke til kommentar
CoffinKriz Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg hørte på spotify-reklamen, at du drar damer i bøtter og spann om du vet når og hvor du kan stemme Men serriøst Cagayan. Jenter er ikke objekter du må lære deg for å lese. Jenter er akkurat det samme som oss. De bare driftes av andre lyster. Det er som forskjellen mellom din og mine interesser, bare en del større. Det finnes ingen spesiell fasit til hvordan du drar damer. Du gjør det værtfall ikke ved å gå opp i trynet dems og si: "Hei, du er et objekt. Jeg må lese deg som en bok, så du kan ha sex med meg på mine primisser, fordi jeg er en kåt og usikker person!" 1 Lenke til kommentar
Chillin123 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Er en idiotisk instilling å bare gå etter de DEILIGSTE, gå heller etter de som er 70% deilige, de har ofte mere hjerneceller også Og folk som vil ha "dame" bare for å ha sex er ganske hjernedøde.. Endret 23. august 2011 av Chillin123 Lenke til kommentar
Catnipz Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Vær deg selv, ikke en player. De liker ingen. Tull! Jenter elsker slemme gutter som gir faen i dem. Kommer selvfølgelig an på om du vil pule eller ha forhold, for sånne gutter er stort sett bare gode for sex. Men HALLO, så gode de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Du kan begynne med å få ett stabilt forhold til din far, før du faktisk kan prøve deg på en jente i det hele tatt. Forresten, de deiligste damene er som oftest bitchy, kroppsfikserte og dumme. Om det er det du liker så versegod, men bøker gir deg ingenting. Og at den linjen funker er ren bullshit, fordi du høres ut som en språkforsker. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg sa til noen jenter i dag at ''Dere er et fag, og et objekt vi gutter må lære om'' Jeg håper de dengte deg i trynet med en svær stokk. 4 Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Hvordan få de deiligste jentene? Slik: 7 Lenke til kommentar
Lûïz Ângêl Zâpïcô Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg foretrekker kort hår, da det er enkelt. Jeg har skaffet meg respekt blant jentene i klassen, men de er liksom under my league... Jeg skal sikte til høyere kvalitet. 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg