lur4d Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Heisann folkens! Som emnetittelen sier så lurer jeg på hvordan jeg skal trene? Er 19 år, ca 185 høy og veier ca 85 kg. Litt sexylubben med andre ord Fra nyttår 2010 til sommeren 2010 trente jeg styrke og kardio 5-6 dager i uken, da gikk jeg ned rundt 6-7 kg og veide 79 da med en del muskler, men nå er jeg back to basic. Grunnen til at jeg sluttet å trene er at jeg har hatt en fotballskade (gilmore's groin) i rundt 2 år nå, og smr 2010 utviklet det seg så mye at jeg måtte slutte å trene, og mangel på motivasjon til annen trening. Venter på operasjon nå. Det innebærer at jeg ikke kan; løpe, knebøy/markløft/generelt ting som går på kjernemuskelatur. Har planer om å starte med spinning, men trenger forslag til styrketrening. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hva med isolasjonsøvelser som hamstring curl, leg extension osv? Sittende skulderpress med ryggstøtte? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Planlegger: Skulderpress med manualer, skråbenk med manualer, bicepscurl og tricepscurl, sittende roing, leg extension.. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ta et treningsprogram uten knebøy, markløft da. Funker fett det. Kan ta beinpress istedenfor knebøy Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Men jeg vet ikke hvor jeg finner det? Kan ikke ta beinpress heller btw Lenke til kommentar
laksekongen Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Men jeg vet ikke hvor jeg finner det? Kan ikke ta beinpress heller btw Hvis du trener på et studio er det nok mulig å få veiledning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå