elisef Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Sommervenner Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Terje Solfugl Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flott skildring mellom dyr og menneske . Komposisjon og skarphet er bra men tror jeg ville valgt litt mer rom oppe på bekostning av under . Bakgrunnen er perfekt . Lenke til kommentar
Jane Bjerkli Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Synes dette ble vakkert. Ser ut til at både barn og geit koser seg i hverandres selskap. Koselig bilde, som jeg liker godt. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Synes du beskriver dette bildet godt selv. Om du hadde gått ned på kne og kommet i høyde med geit og pike kunne det kanskje vært en forbedring. Det ser ut som det hvite på geita har et lite blåskjær. Har du tatt bildet i RAW-format rettes dette lett i bildebehandlingen, det lar seg også gjøre om du bruker JPG, men selv foretrekker jeg da å stille fargetemperaturen i kameraet før bildet tas - hvordan du gjør det bør stå i manualen til kameraet. Uansett synes jeg det er et fint bilde. Lenke til kommentar
elisef Skrevet 27. august 2011 Forfatter Del Skrevet 27. august 2011 Tusen takk for kommentarer og gode tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg