TRL Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 En tidligere kollega kom til meg med sin manns laptop fordi de hadde rota det til etter en feil, og nå var harddisken blank. Etter å ha installert windows 7 64 på maskinen fungerte den godt, men det gjensto å legge inn alle drivere for maskinvare. I enhetsbehandling var det riktignok ingen enheter som vises med feil eller manglende driver, men i datamaskinens klassifisering sto grafikk og skjermkapabiliteter på 1. Derfor gikk jeg til aacer og fant frem rett driver for maskintypen og os, og satte i gang en installasjon. Men denne bare feilet ut etter ganske lang tid. Etter å ha forsøkt ganske mange metoder og også lastet ned driver fra nvidias sider får jeg det fortsatt ikke til, men det timer ut hver gang. Siden jeg hater å gi meg har jeg fortsatt å prøve, men jeg er tom for muligheter i mitt hode, og trenger rett og slett hjelp. Er det noen som har noen tips til hvordan dette skal gjøres? Trond Lenke til kommentar
thomit Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hva skjer når du går til enhetsbehandling, og ber Windows om å finne oppdatert driver? Endret 23. august 2011 av thomit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå