Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan kan jeg gå frem?

Anbefalte innlegg

Okei. Jeg er en 19 år gammel jente og jeg er intressert i en 27 år gammel kar som bor i Sverige. Det virker som at han kanskje holder på med noen andre, men han er ikke i noe forhold. Kjenner han heller ikke, synes bare han virker utrolig intressant og jeg kunne tenkt meg en helg med han. Vet ikke hvorfor jeg føler det sånn. Han bor 8 timer fra meg, og 4 timer unna hytta mi. Har bare kontakt med han på Facebook. Han virker ikke direkte intressert, men heller ikke uintressert - mer at han er moden og ikke nødvendigvis svarer som 19år gamle gutter ville svart fordi de var kåt og kun etter et ligg.. Han svarer og han har likt bilder av meg, og jeg mener virkelig ikke å høres høy på pæra ut her, men jeg har fått hørt at jeg er ganske pen og fått modelltilbud, så tror nok ikke utseendet er et problem. Problemet er bare at han er så sjeldent lenge pålogga nok til at jeg kan starte en samtale med han over chat, samtidig synes jeg det blir teit å drive å sender han meldinger når han ikke er pålogga, det virker så desperat, eller? Vil bare bli bedre kjent med han, og kanskje få møtt han en helg.

Hva synes dere, hva burde jeg gjøre? Noen tips om hvordan jeg kan gå frem?

Postet av anonym: b252c82c1ef25ecbc70c08af1a2ec7bc

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...