JVM91 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Heisann. Det har seg nå at eg idag fikk beskjed av sjefen at eg mister jobben min. Kan jobbe frem til 31 august, og eg kunne velge og si opp selv om eg ville det, da det ser bedre ut for meg til senere tid. Har da etter det 14 dagers oppsigelsestid, så den 14 september blir eg da helt uten jobb. Dette var en helt ny jobb, som eg har hatt i 3 mnd nøyaktig idag, altså da halvveis i prøvetida. Når disse ukene frem til eg blir arbeidsløs er omme, så har eg tjent ca 90 000,- , og det betyr vel da at eg ikkje har noe krav på arbeidsleidighetspenger? Hvilken annen støtte har eg krav på? Har alt for mye utgifter og betale på til og være arbeidsløs nå, husleige, billån, strøm, mobil, internett, parabol, også selfølgelig mat og klær. Har registrert meg som arbeidssøker hos NAV. Men det er lite fast arbeid og finne rundt om her i området, i tillegg til at disse skoleelevene som kommer nå tar alt sammen. Hjelp?? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg ville forhørt meg med Nav om hva de synes er lurest mtp. å si opp selv eller å bli oppsagt. Tror nemlig det kan påvirke din rett til dagpenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå