Mariehelene Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det har seg sånn at hver gang jeg spiser et lite måltid, så blir magen stoor.. ser gravid ut. og det gjelder all type mat. spiser lite hvete og korn så det kan det ikke være.. Noen som har det samme som meg? eller vet hva det kan være? Lenke til kommentar
Missen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har samme problemet, og har egentlig alltid hatt det. Har prøvd å kutte ned på brød og melk, men magen blåser seg fremdeles opp etter måltider, uansett hva jeg spiser. Er verst når jeg skal legge meg, da er den virkelig stor! Lenke til kommentar
KattaErDau Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Mitt "problem" er helt motsatt. Når jeg spiser meg skikkelig stappmett då drar magen seg innover og jeg ser tynnere ut. Men det kanskje man ikke skal klage over? Men så går det en times tid så er jeg tjukk igjen. Endret 23. august 2011 av KattaErDau Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har du prøvd å fordele måltidene over ett større antall måltider? Hva med å halvere porsjonen din, og hvis du spiser normalt så halverer du f.eks din normale middagsporsjon og spiser den i to omganger? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Problemet er luft, ikkje mengden mat. Du kan reagere på ost og mjølkeprodukter. Frukt og grønt kan og bidra med ein del luft. Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Har du prøvd å fordele måltidene over ett større antall måltider? Hva med å halvere porsjonen din, og hvis du spiser normalt så halverer du f.eks din normale middagsporsjon og spiser den i to omganger? hjelper ikke..magen eser ut så fort jeg får mat nedi der.. Problemet er luft, ikkje mengden mat. Du kan reagere på ost og mjølkeprodukter. Frukt og grønt kan og bidra med ein del luft. ost og melkeprodukter spiser jeg veldig sjeldent, så er ikke det heller. huff, er så plagsomt.. -_- men hvordan få mindre luft nedi magen da? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hva med å prøve noen kjerringråd? http://www.kjerringrad.com/oppblaast-mage-478.html Lenke til kommentar
Mariehelene Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 Hva med å prøve noen kjerringråd? http://www.kjerringrad.com/oppblaast-mage-478.html te liker jeg ikke..=( huff, jeg virker jo helt håpløs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå