cavumo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Error: Det er lett å se at du har tatt faget som privatist, i og med at du ikke får standpunkt i faget. Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Utdyp, please. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Vitnemål. Karakteren i kroppsøving vil stå i kolonnen med eksamenskarakter, og ikke under standpunktkarakterer, slik den ville om du tok faget på ordinært vis. Endret 25. august 2011 av nypis Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Hvor mye betyr egentlig det i den store sammenheng? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Ingenting? Det eneste jeg skal bruke mitt vitnemål til er å komme inn på høyere utdanning, og de bryr seg overhodet ikke hvordan du har fått karakteren. Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Så selv om jeg bare får eksamenskarakter så spiller det ingen rolle? Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 26. august 2011 Forfatter Del Skrevet 26. august 2011 sgdkhgdf har prøvd å komme igjennom til eksamenskontoret i Østfold i tre dager. Dag en: ring....ring....ring..ring (i ti minutter) pippipipippipi Dag to: ring...ring...ring....ring...ring....ring...Hallo? Ja nei, eksamenskontoret er i møte idag. ring igjen imorgen. Dag tre: ring....ring....ring...ring....hallo? Får ikke tak i de nå, prøv å ring igjen senere... ring...ring...ring.. hei, ja, skal sette deg over....ring....ring...ring... (ti minutter), du har nå kommet til mobilsvar... La da igjen en melding om å be om å bli ringt opp igjen, blir ordentlig irritert. Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 Ringte idag igjen... "neeei, eksamenskontoret sitter i møte idag"...SERIØST? Lenke til kommentar
youlookslashy Skrevet 30. august 2011 Forfatter Del Skrevet 30. august 2011 JEG KOM IGJENNOM! Og hun visste ikke, og ringte til eksamenskontoret på skolen min... ond sirkel. Lenke til kommentar
Bedhead Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Jeg har samme issue.. men jeg har fått beskjed om at det er kommet nye regler fra og med dette skoleåret som sier at hvis du tar opp et avgangsfag du har på skolen som privatist, blir du sett på som deltidstudent og dermed kommer i gruppe nr2 osv.. Lenke til kommentar
leonthine Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 Karakteren blir ikke mindreverdig. Det er bare noe de sier for at du skal sprade rundt i shorts og tvinge deg gjennom cuperen enda du har god grunn til å ikke. Sånn gikk samtalen min med innspektøren eller en eller annen "nesten-rektor". - X : Nei skjer ikke. - meg : Det står i kunnskapsløftet og du sa selv at karakterene skal gis ut fra egne forutsetninger og forbedringer, det er ikke tilfellet, jeg har legeerklæring på skade og allikevell får jeg ikke mer enn 3. finner meg ikke i at dette skal ødelegge snittet mitt, - x : ja men da får du andre karakterer, kan hindre deg å komme inn videre - meg : mener du oppriktig talt at jeg ikke kommer inn på juss fordi jeg tok skriftlig prøve i et ikke-akademisk fag? nytt for meg iallefall.. - x : okei nei greit det er kanskje ikke slik da. - meg : ja så da er det greit eller? - x : ja men ikke si det til noen ellers vil alle gjøre det. Lenke til kommentar
katarina-123 Skrevet 2. januar 2012 Del Skrevet 2. januar 2012 Hvordan gikk det egentlig? Jeg har tenkt til å gjøre det samme :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå