gveiset Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Hei Modern må lære seg touch, holder på å lete etter et gratis touch program, noen som vet om ett? Husker jeg hadde et lite enkelt program i DOS tidligere, men husker ikkje navnet på det. Lenke til kommentar
wil Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 har jo noe som heter Easy touch da, og Touchy 95 eller noe sånt. husker at jeg holdt med Easy Touch et par ganger med det ble kjedelig fordi at jeg kan det i blinde. men når jeg lærte touch så brukte jeg Touchy 95 tror jeg. er ikke helt sikker på om disse programmene er gratis. Lenke til kommentar
Gunder1 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Hei Modern må lære seg touch, holder på å lete etter et gratis touch program, noen som vet om ett? Husker jeg hadde et lite enkelt program i DOS tidligere, men husker ikkje navnet på det. Var det "Hdtouch" du tenkte på... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Tja, jeg "lærte" meg touch via EasyTouch. Læreren vår la det ut på hjemmesiden sin slik at vi kunne laste det ned og holde på med det hjemme Er du interesert kan jeg sjekke om han fortsatt har det der. Får ikke håpe de har copyright på det eller noe Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Jeg og noen kamerater har tatt backup av EasyTouch 2000 ifra skolen. Men jeg tror ikke jeg har det lengre. Lite vits for meg uansett da jeg #1 skriver tilnærmet touch, #2 bruker Linux. Om du ikke finner noe kan jeg sjekke lisensen til EasyTouch2k og hvis den tillater det kan jeg sende det (hvis ingen andre gjør det da;)). Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Sjekk ut dvorak før du begynner å lære deg qwerty-touch. Dvorak er mye bedre på lang sikt! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Sjekk ut dvorak før du begynner å lære deg qwerty-touch. Dvorak er mye bedre på lang sikt! Ja Meeen, har vi Dvorak med æøå? -- Og skriver du Dvorak? Tror neppe jeg klarer å konvertere da. Er litt innskrumpa med qwerty.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå