The_shooter Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei. Som tittelen sier så har jeg behov for en ny bærbar maskin (prisklasse: 9000-14000, 13"-15"). Det jeg er mest opptatt batteri levetiden, utseende (veldig viktig), maks 2.5kg, og mulighet til å gjøre noen store oppgaver uten at den henger seg opp. Har for tiden en Toshiba som er 3år gammal, fungerer forsåvidt bra, men maks 1 time med full lada batteri. Har sett litt på HP Envy Beats Edition (noen som har erfaring med den?), mac air, macbook pro 13". Alle forslag godtas, så lenge de passer med det jeg beskrev oppe. Takker alle for innspill og hjelp. Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Jeg har envy-14 2090eo (i7 2630QM), som har bedre prosessor enn beats (2080eo) (i5 2410). Utseendemessig er det ingen som kan hjelpe deg, men jeg syns begge modellene er svært pene. Min yter over all forventning på alle områder, og anbefales glatt! Eneste drawbacket er skjermen, som har noe lav oppløsning! Men merker mindre til dette enn jeg i utganspunktet hadde trodd. Etter min mening er disse maskinene et perfekt kompromiss mellom portabilitet og ytelse! Lykke til! Lenke til kommentar
Blyantkvesser Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Sony's Vaio S er etter min mening den fineste 13" du kommer over, vedsiden Macbook Pro/air. Er kanskje litt dyr iforhold til and PC'er, men det er nok verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå