multisync Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Da tenkte jeg at jeg til slutt skulle prøve å lage meg en stuepc, som da nødvendigvis burde være så stille som mulig. Noen krav har jeg, selv om de kanskje ikke er så vanskelige. Den må kunne spille av alt hd-materiale, gjerne samtidig som et program eller to kjører i bakgrunnen, og den må klare å kjøre emulatorer (n64, ps2 etc.) Tanken var å bruke et Silverstone SST-GD05B -kabinett. Jeg har en corsair tx 650-psu liggende, vil denne være brukbar eller bråker den for mye? En liten ssd var tanken, film tenkte jeg at jeg burde sette meg inn i en eller annen løsning for å hente fra den andre pcen min (kom gjerne med forslag) Ellers så er det vel en fordel hvis både cpu og grafikkort er vifteløse? Edit: Okei, siden jeg ikke er lat og ikke fikk noe spesiell respons her på en stund brukte jeg en liten time og fant noen ikke så alt for gamle tråder som var brukbare til hjelp for oppsett Endret 23. august 2011 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå