it2010 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Får faen meg bare to valg 1024-768 eller 800 -600 Får ikke noe mellomting. Noen som vet hvordan man kan få en mellomting av disse skjermoppløsningene? helves win7 møkk er jo nesten det samme som vista, at jeg tok meg tid til å oppgradere til dette møkket Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Får faen meg bare to valg 1024-768 eller 800 -600 Får ikke noe mellomting. Noen som vet hvordan man kan få en mellomting av disse skjermoppløsningene? helves win7 møkk er jo nesten det samme som vista, at jeg tok meg tid til å oppgradere til dette møkket Mellomting? Hvilken oppløsning er skjermen din? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Får faen meg bare to valg 1024-768 eller 800 -600 Får ikke noe mellomting. Noen som vet hvordan man kan få en mellomting av disse skjermoppløsningene? helves win7 møkk er jo nesten det samme som vista, at jeg tok meg tid til å oppgradere til dette møkket Du har to valg. Legg inn noe Linux-dritt-crap-distro... Eller legg inn skjermkortdrivere. BTW, Der er ingen oppløsning som er mellom 1024*768 og 800*600. Hva skulle den oppløsningen være? 912*684.... :nei: Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Du har to valg. Legg inn noe Linux-dritt-crap-distro... Eller legg inn skjermkortdrivere. BTW, Der er ingen oppløsning som er mellom 1024*768 og 800*600. Hva skulle den oppløsningen være? 912*684.... :nei: Innlegget ditt var helt korrekt bortsett fra: "Du har to valg. Legg inn noe Linux-dritt-crap-distro..." Uansett til TS ikke bann i neste inlegg det gjør så folk ikke vil hjelp deg... Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 (endret) Får faen meg bare to valg 1024-768 eller 800 -600 Får ikke noe mellomting. Noen som vet hvordan man kan få en mellomting av disse skjermoppløsningene? helves win7 møkk er jo nesten det samme som vista, at jeg tok meg tid til å oppgradere til dette møkket Det er vel ikke møkk bare fordi du mangler elementær datakunnskap? Problemet ligger kanskje ikke inne i kassa, men heller utenfor? Som sagt er det smart å legge inn skjermkortdriveren dersom du ikke allerede har gjort det, og for det andre så finnes det ingen standard oppløsning mellom de to du nevnte. Videre håper jeg du er oppmerksom på at LCD-skjermer kun har én "nativ" oppløsning. Endret 25. august 2011 av Nuffern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå