Gå til innhold

CD-ROM sjekk i Chaser?

Anbefalte innlegg

jaha. da sitter jeg med splitter nytt spill, som ikke vil installere seg, fordi det ikke synes at CD-Brenneren jeg har, er et akseptabelt medium å installere fra...

tååååååååpelig...og siden jeg har åpna pakken, får jeg vel ikke bytte spillet heller.....IRRRITERT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jaha. da sitter jeg med splitter nytt spill, som ikke vil installere seg, fordi det ikke synes at CD-Brenneren jeg har, er et akseptabelt medium å installere fra...

tååååååååpelig...og siden jeg har åpna pakken, får jeg vel ikke bytte spillet heller.....IRRRITERT!

Det der bør være reklamasjonsgrunn.

Hvis forseglingen ikke var merket med advarsler så kan du faktisk levere den tilbake i åpnet tilstand. Mener å tro at det står i loven at forseglingen skal ha vært merket om butikken skal kunne nekte å ta den tilbake.

Lenke til kommentar

Sjekk www.chasergame.com og last ned nødpatchen. Den fikser problemer med installasjonen hos enkelte brukere (vet ikke om den fikser dine problemer, men det er vel verdt et forsøk). Quote:

UK Retail Emergency Fix|2003-06-23

If you experiencing problems installing the UK retail version of Chaser make sure to install this emergency fix. Please note that these patches only work for the Chaser UK retail version and will only help if you have installation or game starting problems.

If you do encounter trouble installing the game, please download the following file before trying to install the game again:

Chaser Install Fix

Run the Chaser-Installfix.exe on your system (it will create a c:jowoodchaser directory with a file in it). Then run the Chaser setup from the CD1 again.

We sincerely apologize for the inconvenience.

Your JoWood Team

Lenke til kommentar

forbanna irriterende, joda, nødpatchen funka...men jesus da, så irriterenede...bare fordi de vil "straffe" folk med CD brenner, fordi de muligens kan kopiere CD'er...jeg tror IKKE jeg kommer til å kjøpe flere joWood spill...hvis ikke de er UTROLIG bra...

Lenke til kommentar

en kamerat av meg har også et problem under installasjonen av Chaser men det er først etter en liten stund det kommer.

Det er en eller annen fil som skal kopieres men den går ikke videre, installasjonen stod der i nesten en time mens vi var ute uten at den hadde gått videre.

Er det noen som vet om install fix'en fixer det problemet også?

(Har ikke mulighet for og teste det da det er hans spill og han har det hjemme).

Ville vert kjekt om det funket slik at han slapp og gå og få pengene igjen eller bytte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...