Sewero Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Altså med oppsett Modem -> PC får jeg ikke nett, men oppsett Modem -> Router -> PC får jeg nett, Get sier dette er umulig, men slik er det hos oss, vi har hatt problemer med nettet i 5-6 måneder uten vettug hjelp fra Get. Vi mister nettet regelmessig også, derfor jeg har prøvd å feilsøke litt selv, eneste som har hjulpet, frem til for 3 dager siden er å restarte router og modem, dette fungerer ikke lenger. Håper nå at dere kan hjelpe meg litt for å finne synderen slik at jeg enten kan ha fullverdig nett igjen eller ihvertfall kunne ta Get på noe. Unnskyld for kanskje rotete skrevet, spør viss det er noe tileggsinfo dere trenger for å hjelpe meg. Router: D-link dir-635. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvordan er PCen satt opp (mht til statisk/dynamisk IP-adresse og DHCP)? Lenke til kommentar
knutazz Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 (endret) hvordan modem har du av Get? i tilleg til DIR-635? hvordan er nettet ditt koblet sammen? dette er minimums info vi trenger for og kunne ha en mulighet til og hjelpe med feilsøking ;P Endret 26. august 2011 av knutazz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå