ThomasMLS3 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei! Jeg lurer på; kan jeg kortslutte lydkortet på datamaskinen hvis jeg plugger en 3,5mm jack-ledning fra lyd-OUTPUT til lyd-INPUT, med tanke på strøm som føres dit den ikke skal eller noe? Formålet er å ta opp musikken man spiller på datamaskinen, ved å sette ledningen inn i den grønne kontakten og den rosa kontakten, (eller den blåe kontakten for Line-In). Er dette å anbefale, eller står jeg fast når ingen programmer vil ta opp lyd i Win7 inkludert Audacity på dette hovedkortet: ASUS P8Z68. Og gjelder dette for bærbare PCer også? Hilsen ThomasMLS3 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kortslutning kan ikke skje nei. Output er laget for å sende ut, og input er laget for å ta i mot, så de kan ikke ta skade av dette. Lenke til kommentar
ThomasMLS3 Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Men siden det er på samme kretskort (lydkort) og samme ledning som forbinder inn/ut-gangen, så vil det fremdeles ikke skje noe? (Jeg er redd garantien ikke gjelder om det skulle vise seg å være feil). Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Det eneste er at du vil kunne få feedback som makser linjesignalet om lyden fra linje-inn er satt til å bli sendt ut igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå