StrXHD Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Trenger konstruktiv kritikk på min personlige nettside da skolen har begynt på igjen. Går Medier og Kommunikasjon, så evnt. feil dere finner blir rettet etter kort tid! Nettsiden er HER NOTE: Vet headeren er en smule liten! Blir endret så snart jeg har laget en med passende dimensjoner! Takker på forhånd! Joachim PS: bare bruk proxyen ^^ for skole å arbeidsplass : p Lenke til kommentar
Stein Ove Helset Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hei, det var et fint design. Men som du sier så er headeren litt liten, men det gjelder hele siden synes jeg. Litt mye info på liten side. Likte heller ikke at du kuttet på treet i ene banneren. Lenke til kommentar
StrXHD Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Hei, det var et fint design. Men som du sier så er headeren litt liten, men det gjelder hele siden synes jeg. Litt mye info på liten side. Likte heller ikke at du kuttet på treet i ene banneren. Takk for fint svar ! Skal se hva jeg for gjort iløpet av dagen : ) Lenke til kommentar
vebbiii Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Alt i alt en helt grei side Etter min mening ser det dog litt rotete ut med headeren når du har firkanten både på nåværende side og hover. Dersom du f.eks bytter ut nåværende side med bold og har firkanten over den andre, tror jeg det blir bedre. I tillegg synes jeg du bør ha litt bredere side, kanskje 200-250 px? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Mye uklok bruk av farger og kontraster på denne siden som f. eks lysegrønn på hvit bakgrunn og de gule pilene for navigation er veldig dårlige synlige. Du burde teste med noen andre farger eller lignende for at de får mer fokus. Det er ikke det at jeg ikke ser de, det er bare litt utydelig. Er også flere steder hvor designet er ødelagt (firefox 6.02), som f. eks på services så henger ikke minecraft-rammen engang inni designet. Samt login/registrer er utenfor sin ramme. Og som nevnt er headern alt alt for liten. Lenke til kommentar
agm Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Siden det er en personlig hjemmeside, ser jeg ikke helt hvorfor du skal ha et forum. Da ville jeg heller startet opp et forum innen et eller annet emne og lenket til dette. I tillegg er jeg ikke så veldig fan av denne wibiya-baren du har på bunnen av siden. Jeg ville nok også økt størrelsen på logoen og gitt den en større kontrast mot bakgrunnen. (teksten er pr nå liten og grått på beige/lysebrunt blir fort uleselig) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 - Alt for rotete - Uklart skille mellom forksjellige "deler" - Dropp baren under, den - Drop login - Design egen layout ikke bruk en template - Om så bruk en annen template. Noen tips: - Hva er funksjonen til nettsiden? -- Del opp i hovedfunksjonalitet og sekundærfunksjonalitet. - La intensjonen til siden være _veldig_ klar. er det portfolio, så skal det ikke være tvil om at det er portfolio som er greia. Nå tenker jeg kansje i helt andre baner enn du gjør, og siden jeg er utdannet innenfor design og brukbarhet er det kansje litt overkill og utenfor VGS pensum. Men om du ønsker det kan du sende en PM så skal jeg gi deg noen flere tips og råd, og forklare utfyllende om det jeg har skrevet over her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå