Gå til innhold

Facebook - slette (private) meldinger?

Anbefalte innlegg

Er det mulig å slette (private) meldinger mellom to personer på Facebook?

Jeg vet det er en "slette-knapp" i meldinger, slik at du der kan slette en melding du har angret på i ettertid. Nå viser det seg at disse meldingene ikke blir slettet hos Facebook-vennen min, kun hos meg selv!

Vil det hjelpe å slette hele Facebook-profilen min? HJEEELP!!

:ohmy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan ikke slette innholdet hos andres profiler.

Takk, det var nok det jeg tenkte! $%$!§! Over til Google Plus.

Haha, har Google Plus mulighet til å slette innhold til andres profiler?

Og uansett, noe som er gjort er gjort.

Når du har sendt en sms, så blir den ikke slettet uten at eiern eller noen andre tar mobilen, samme gjelder email, noe du har sendt på msn osv.

Lenke til kommentar

Google Plus har heller ikke muligheten til å slette innhold på andre profiler. Du må nok tenke to ganger igjennom hva du sender til andre mennesker.

Ja, det er på tide å tenke seg om to ganger. Det var derfor jeg var inne på tanken om å slette FB-profilen. Men en ny ide dukket opp: hva om jeg endrer mitt navn fullstendig, så lar jeg det gå noen dager for SÅ å slette FB-profilen? Da vil vel alt søkbart innhold i ettertid ikke peke tilbake til meg og mitt virkelige navn, eller?

Lenke til kommentar

Altså. Hva er det egentlig du har sendt? Kan ikke du spørre individet om å slettet det?

Tja vel, det er ikke noe livsviktig innhold egentlig, men det er uansett innhold som mottakeren av meldingene vil ha for evig og alltid selv om jeg sletter på "min side". Mye av dette innholdet vil jeg ikke at noen skal bla seg tilbake til om f.eks. 5 år.

Med andre ord tror jeg at jeg skal slette hele profilen på Facebook. Derfor lurer jeg på om et bytte av brukernavn vil peke på dette (fiktive) navnet i ettertid, når jeg har slette kontoen, altså. Og ikke vise at jeg har sendt meldingene fra mitt egentlige navn. Noe sier meg at det burde gå an.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...