Kristian86 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Undettweetable lot deg lese dine venners slettede Twittermeldinger. Twitter-spiontjeneste måtte stenge Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvem som eier de? Det er ganske enkelt, det du legger ut på nett blir der, du har ikke kontroll lengere. Grei løsning, ikke legg ut noe du ikke er redd for at andre kan laste ned og lagre på sin datamaskin. Og er du virkelig bekymret men må legge det ut, så krypter informasjonen... Har selv en drøss med bilder liggende på nettet, men ingenting er av typen sensitiv eller som jeg bekymret for om de havner i gale hender. Det jeg er bekymret for er uleselig utenfor mine maskiner eller mitt hus kan du si. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Syns dette var et interessant prosjekt som satte søkelyset på det faktum at ting som legges på nettet aldri egentlig blir helt borte. Forhåpentligvis så kanskje hindret det mer skade enn det gjorde.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg