Villanden Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ser frem til de aller fleste storspillene som kommer i høst, bortsett fra Assassins Creed som jeg har falt av for lenge siden. Mye snacks som min framtidige nye datamaskin skal få bryne seg på. Lenke til kommentar
moscito Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Vel det var fett på Gamescom i år. Fikk sett og prøvd SWTOR, ME3, Rage, Goldeneye, Spacemarine osv. Men hvis du skal dit, ta med deg tålmodighet. Det var mange timer kø på alle de store spillene. Som f.eks. jeg stod i kø i 3timer for å se Prey 2 og spille Rage, men det værste er at køen til BF3 var en av dagene på 8timer . Skjønner ikke at folk gidder å stå en hel dag for bare et spill. Endret 23. august 2011 av moscito Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kingdoms of Amalur: Reckoning og The Old Republic er absolutt på toppen for meg! Helldigvis har vi BF3 og Skyrim å kose seg med så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå