Spillredaksjonen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette er våre favorittspill fra verdens største spillmesse. Les hele saken Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det var stort sett mine favoritter også Neste år skal jeg dra dit selv Lenke til kommentar
JulianfromBERGEN Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Mine favoritter av deres: Borderland 2, saints row the third, battlefield 3 ! Gleder meg mest til Battlefield selvfølgelig.... Aldri forstått meg på hva MMO er..... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er einig at Microsoft si satsning på kinect fell litt flat. Synd. Håpar dei hentar seg inn igjen snart. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Interessant lesestoff. Endret 23. august 2011 av Avien Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kunne vel vært en copy/paste fra de store utgivernes reklameblekker dette. Meh. Halvveis Paradox-skryt var positivt, da. 1 Lenke til kommentar
Nanek Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Men ikke Guild Wars 2 :O 3 Lenke til kommentar
Pytagoras Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kunne vel vært en copy/paste fra de store utgivernes reklameblekker dette. Meh. Halvveis Paradox-skryt var positivt, da. Artikkelen omhandler et utvalg favoritter og du er overrasket over skryten nevnte spill får? Kanskje det kan være greit å sette seg inn i hva artikkelen går ut på før du velger å benytte tastaturet? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Eg sakna òg Forza Motorsport 4. Fekk Dykk prøvd dette på GamesCon? Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Mye godheter å se fram til ser jeg :-) [Digresjon] Fantastisk deilig å lese bokmål igjen etter en sommer med våsså-mål ;-) [/Digresjon] Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skulle gjerne ha sett Red Orchestra 2 i den listen, men de var kanskje ikke så lett å få øye på i presse-området. Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen par gode spill her ja, men er litt skuffet over å ikke se Guild Wars 2, men men Lenke til kommentar
Puro Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Fortsatt ingenting om Dota2? Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Doooootaaaa tooooooooooo!!!! Lenke til kommentar
casemodd Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kan ikke si jeg fant mye interessant fra listener deres for min del. Alt for mange hypede titler med antatt manglende sjel og dybde IMO. Det eneste på listene jeg kanskje vil finne interessant er Dishonored og Skyrim (sistnevnte hvis det er mer likt Morrowind, Gothic-serien og Risen enn det latterlig dårlige Oblivion. Vil sjekke mange anmeldelser og brukererfaringer før jeg eventuelt gidder bruke penger og tid på Skyrim. Batman kan det også hende jeg sjekker ut, men trenger mer info om de spillene, da det er mye spill som får gode kritikker og likevel suger så det holder. Fatter ikke hvorfor ikke Risen 2 og kanskje også Far Cry 3 er på listene deres. Men smaken er jo som baken som det heter Lenke til kommentar
Lakenes_Konge Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva med Dark Souls? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Borderlands 2 og Saint's Row The Third for min del. Litt deilig at Borderlands 2 ikke kommer enda, denna høsten og vinteren er full nok. Lenke til kommentar
Winchester Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skyrim, battlefield 3 er på lista mi også. Men fortsatt litt usikker på the secret world. Blir spennende å se hva det blir til. Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 The secret world som er det store her, så gleder eg meg til Borderlands 2 også! Synes 1rn var helt enormt bra, og nå har di større budsjett Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Skyrim, Mass Effect 3 og Battlefield 3 er de jeg ser frem til iallefall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå