Swafty Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Har noen koder til max payne??? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 Det er jo lov å søke selv Tok meg 10 sek å finne denne: http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/co...code/25436.html alle cheatkodene + masse smådill. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 5. august 2003 Forfatter Del Skrevet 5. august 2003 Takk for kodene! Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 din ape... kan du ikke søke litt før du lager tråd om det? www.google.com kanskje søkeordet kunne vært: Max Payne cheats Lenke til kommentar
do'h Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 det er jo 100000 sider med coder til spill.. megagames, happypuppy cheatcodecentral ect............. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 Ape selv! Din møkkamann! Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 10. august 2003 Del Skrevet 10. august 2003 Morra di er møkkadame! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 At folk spør om koder på et forum er VELDIG merkelig det eneste du trenger å gjøre er å søke etter: cheats/koder max payne på foreksempel google Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Når du trenger cheats, bruker du www.cheatplanet.com! Bra side! Lenke til kommentar
Nybegynneren Skrevet 11. august 2003 Del Skrevet 11. august 2003 Når du trenger cheats, bruker du www.cheatplanet.com!Bra side! ååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå Lenke til kommentar
Spiffen Skrevet 12. august 2003 Del Skrevet 12. august 2003 Beste siden med masse demor , patcher og koder http://www.avault.com/ Lenke til kommentar
aantor Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 KODER!? Da er jo hele spille ødelagt! først bruke masse penger for å få tak i et spill for å så bruke koder!? jaja... Personlig har jeg ALDRI brukt koder! Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg bruker ofte koder, spesiellt på FPS spill SoF2 hadde ikke vært det samme uten heavy maskingunner og 0.2 timescale (slowmotion mode, masse morro) Men når det er sagt, ødelegger jo historien da, men det var ikke akkurat noe problem i SoF2... tynneste historien jeg har vært borti på en stund (du skal dit og dit for å gjøre det og det, men det ender bare med at du må drepe alt som beveger seg uansett, og det er mye morsommere i slowmotion ) Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 jeg bruker ofte koder, spesiellt på FPS spill SoF2 hadde ikke vært det samme uten heavy maskingunner og 0.2 timescale (slowmotion mode, masse morro) Men når det er sagt, ødelegger jo historien da, men det var ikke akkurat noe problem i SoF2... tynneste historien jeg har vært borti på en stund (du skal dit og dit for å gjøre det og det, men det ender bare med at du må drepe alt som beveger seg uansett, og det er mye morsommere i slowmotion ) ROFL right up my alley! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det er jo ganske utrolig at det har kommet 12 nye innlegg i en tråd som var løst og oppgjort, fyren hadde fått det han ville og tråden burde vært død. Men så MÅ noen bare slenge med kjeften og gnelle om Google-guden sin, og vips er vi igang igjen. Tåpelig. Istedet for å gnåle om å bruke google, tar det dere ikke så mange sekunder å søke etter det fyren spør om, og paste en URL i topicen. Mye bedre enn å få 10 sure kommentarer om å søke selv. Lenke til kommentar
benjamin84 Skrevet 15. august 2003 Del Skrevet 15. august 2003 Det er jo ganske utrolig at det har kommet 12 nye innlegg i en tråd som var løst og oppgjort, fyren hadde fått det han ville og tråden burde vært død. Men så MÅ noen bare slenge med kjeften og gnelle om Google-guden sin, og vips er vi igang igjen. Tåpelig.Istedet for å gnåle om å bruke google, tar det dere ikke så mange sekunder å søke etter det fyren spør om, og paste en URL i topicen. Mye bedre enn å få 10 sure kommentarer om å søke selv. Enig, er faktisk ikke alle som er så flinke til å google.... om man f.eks. svarer ved å linke til resultatene av et google søk, og sier sjekk link nr 3 eller noe slikt, da vil folk lære hvordan å søke og også skjønne hva de kan finne der ute i det verdens ville nettet... mye mer produktivt enn å hyle "søk på google din *****" Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 KODER!? Da er jo hele spille ødelagt! først bruke masse penger for å få tak i et spill for å så bruke koder!? jaja... Personlig har jeg ALDRI brukt koder! hehe, jeg lastet det ned fra Kazaa Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. august 2003 Forfatter Del Skrevet 16. august 2003 Nå har jeg faktisk runnet det! Uten koder!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå