Gå til innhold

8 ordførere (AP 7stk / Høyre 1stk) gamblet bort Terramilliard!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke dette en relevant sak for mediene da en del av disse stiller til gjenvalg, burde de få fornyet tillit?

I høgaste grad relevant for media.

Ellers har eg særs lite sympati for Arbeidarpartiet i Noreg sjølv, men det SKAL likevel - i rettferda sitt namn - seiast: Det var ikkje BERRE der kor Arbeidarpartiet hadde ordførar det vart gambla hjå Terra med kommunale pengar. Vei i alle høve døme på at ein by med markert Høgre-ordførar greidde og DET godt. Det vert vel og unnataket at dette var ordføraren og rådmannen sin "dåd" åleine, oftast hadde dei eit kommunestyre eller eit formannskap i ryggen. Dei som røysta for der - frå ymse parti, vil eg tru - er då like mykje skuldige og fortener like lite ny tiltru av veljarane?

Men var jo interessant kva eg ellers les i ei regionalavis då, sitert frå ei lokalavis, kva gjaldt ein kommune kor Terra-tilbodet vart avvist med knapt fleirtal. Der kunne korkje ordføraren (KrF eller Sp) eller leiaren for Arbeiderparti-gruppa "hugsa" koss dei hadde stemt den saka eit år og halvtanna før... Men, som anten leiaren eller eit framståande medlem av SV på staden etter avisa si utsegn hadde sagt: "Når økonomen og mest vyrde medlem av Høgregruppa i kommunen fleire gonger i møtet går på talarstolen og på det aller sterkaste rår MOT ei børsinvestering, då LYDER ein etter kva som vert sagt!"

Lenke til kommentar

Fylkesmennene i Rogaland, Vest-Agder og Nordland har tidligere konkludert med at de såkalte Terra-kommunene brøt loven med sine kompliserte og risikofylte investeringer.

Innbyggerne i de åtte kommunene har og vil måtte betale dyrt for de feilslåtte investeringene i form av reduserte tjenestetilbud. I seks av kommunene stiller ordførerne likevel til gjenvalg, skriver Dagens Næringsliv.

- Ja, vi håper på fornyet tillit, sier Høyre-ordførere Petter Steen jr. i Haugesund.

Ap-ordførerne i Kvinesdal, Hattfjelldal, Hemnes, Vik, og Rana søker også gjenvalg.

Partikollegaene i Narvik og Bremanger takker derimot for seg. Begge understreker imidlertid at dette ikke skyldes Terra-saken.

- Nei, det var ikke Terra. Jeg har vært i lokalpolitikken i 16 år. Jeg fraba meg gjenvalg forrige periode også, men ble overtalt, sier ordfører Kåre Olav Svarstad i Bremanger.

Bremanger har siden 2001 lånt med garanti i kommende kraftinntekter og plassert penger i obligasjoner og derivater. Tapet kan bli på 90 millioner kroner, noe som nesten tilsvarer et halvt driftsbudsjett i kommunen.

http://www.bt.no/nyheter/innenriks/Terra-ordfrere-sker-gjenvalg-2558937.html

Lenke til kommentar

Å bare skylde på AP blir kanskje litt enkelt da det vel var enstemmige vedtak i bystyrene om terra. Til og med Rødt var vel med på dette i to kommuner.

Likevel, hvorfor skal vanlige folk bry seg? I Haugesund vinner som vanlig Høyre med flere stemmer enn sist, enda har kommunen økonomiske problemer som Høyre ikke har vært villige til å løse. Hvorfor skal det være noe annerledes i de andre 7 terra-kommunene? Vanlige folk merker ikke noe særlig til dette.

Lenke til kommentar

Overskriften er feil, det var også en ordfører fra Haugesund.

Men å kun å skylde på ordførerne er altfor enkelt, det er snakk om ett samlet flertallsvedtak fra kommunestyrene som avgjorde at de skulle gjøre disse investeringene. Rådmennene har vel også skyld da det er de som skal ta seg av det administrative.

Endret av Blåbær
Lenke til kommentar

Overskriften er feil, det var også en ordfører fra Haugesund.

Nei, overskrifta kan vel knapt kallast feil, på den måten at det var SJU ordførarar med AP-bakgrunn dett gjaldt. Derimot kan ein godt seia ho er ufullstendig, av di det mangla den åttande, frå Høgre.

Men å kun å skylde på ordførerne er altfor enkelt, det er snakk om ett samlet flertallsvedtak fra kommunestyrene som avgjorde at de skulle gjøre disse investeringene. Rådmennene har vel også skyld da det er de som skal ta seg av det administrative.

Ja, det vert like ufullstendig å seia at det var ordførane som "gambla bort". Så langt eg følgde saka (som busett i utlandet har ho ikkje same interesse for meg, og min heimekommune var aldri borti saka, her vil eg tru Terra-tilbodet gjekk rett i bossbøtta uhandsama) var handsaminga noko skiftane. Alt frå at ordførar/rådmann tok tak, utan å spørja andre, berre informera dei i ettertid kva dei hadde gjort, til at sama vart grundig handsama att og fram i ulike kommunale organ, og vedteke med eit større eller mindre fleirtal (ikkje "samlet flertallsvedtak", for det var ingen kommunar det eg veit, som vedtok dette samrøystes). Etter kva eg har forstått av saka var det rådmenn og ordførarar SAMEN som trykte på saka, og kven som trykte sterkast, vil eg tru skifta litt frå stad til stad. Likeeins kor mange andre som temmeleg snøgt melde seg på laget og skua saman med dei.

Lenke til kommentar

Men hvorfor skjer ikke dette i terrakommunen Haugesund?

Her er Terra-ordføreren som er mer populær en noen gang.

Det vert berre gissing frå mi side, men kanskje av di han har ein del andre positive ting på merittlista si siste fire åra. Etter kva eg har skjøna vart han valt med særs mange personlege røyster og ved førre val, og eg har høyrt han omtala som ein handlekraftig person. Etter kva eg har skjøna var det og eit ganske samrøystes formannskap eller bystyre der som avgjorde investeringa, slett ikkje etter noko vidare påtrykk frå ordføraren (sjølv om han og var positiv etter kva eg har skjøna).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Synes det ikke er så mye positivt. Ikke nok til å veie opp for millioner av kr som er sløst bort. Avgiftene på det meste har økt her. Han får ikke min stemme dette året iallefall.

Han forsvarer seg med at han ikke viste om det. Det var noen kontorfolk som stod bak det :mangelerfaceplamsmiley

Lenke til kommentar

Synes det ikke er så mye positivt. Ikke nok til å veie opp for millioner av kr som er sløst bort. Avgiftene på det meste har økt her. Han får ikke min stemme dette året iallefall.

Han forsvarer seg med at han ikke viste om det. Det var noen kontorfolk som stod bak det :mangelerfaceplamsmiley

Han legger vel egentlig all skyld på rådmannen. Som om en ordfører aldri prater med rådmannen i løpet av året.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...