Joachim_F Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen ganger lønner det seg å være sinna på nettet. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Leste det på Eurogamer istad, kjempeflott. Men jeg håper de også fikser kontrollene på PC versjonen, for jeg syns det var litt klundrete. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Flott og flott, de prøver seg jo på dette makkværket gang på gang og blir "straffet" for det hver gang. Disse folka må få en lærepenge sånn at de en gang for alle forstår at Drakonisk DRM ikke er veien å gå. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Litt sent? Mange som har mistet det siste de hadde av tillit til Ubisoft. Men bedre sent enn aldri. Det skjer nok igjen ^^ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Garantert. De er ikke smarte nok til å lære av feilene sine. Men på den andre siden, det er dessverre nok folk som ikke vet bedre også... Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er det noen som har testet det på PC enda? Las et annet sted at det var en elendig konsoll-port. Stemmer det? Likte det på Xbox, men gidder ikke handle på PC i tillegg hvis det ikke er noe bedre. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg har det på PC. Kontrollen er litt tungvindt, men det er et veldig gøy spill. Vente-sekvensen med å laste savegames før man starter/avslutter spillet tar derimot votter og år. Hadde også vært pent om man kunne hoppe over "nå går vi i atter en hule"-sekvensen. Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har dette både på xbox og pc. Veldig morro på boxen men pc versjonen er dessverre en uhyre dårlig port med klønete kontroller og svak grafikk. Av-installerte det fra steam med en gang. Synd en ikke har en liten grace periode hvor en kan få refundert kjøpet. Lenke til kommentar
Mannon Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Omsette du Øystein frå nynorsk til bokmål før du siterte han? aiai... Kjem det til å vere naudsynt med internett for å spele From Dust på PS3 når den tid kjem? Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ubisoft: "Jammen vi vil motvirke piratene og TJENE MASSE PENGER OMNOMNOMNOM!" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen ganger lønner det seg å være sinna på nettet. Men flest ganger lønner det seg nok å ikke være idioter når man vil slippe spillet sitt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hadde jo vore kjekt om dei tok seg bryet med å gje ut ein patch som fiksa PC-versjonen òg. Lenke til kommentar
Tosh88 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 related: http://penny-arcade.com/comic/2011/08/08 Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Har dette både på xbox og pc. Veldig morro på boxen men pc versjonen er dessverre en uhyre dårlig port med klønete kontroller og svak grafikk. Av-installerte det fra steam med en gang. Synd en ikke har en liten grace periode hvor en kan få refundert kjøpet. Takk, det var det (ikke) ville vite. Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Endelig har steam begynt å gi pengene tilbake til de som ønsker å returnere spillet. I mitt tilfelle var det den elendige portingen som gjorde spillet umulig å spille. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Hjelper ikke med patch'er og unnskyldninger, Ubisoft har DRM'et seg ut av min verden for lenge siden. Det er nok av andre spill å velge mellom. Lenke til kommentar
HylendeUlf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Har ikke hatt noe problemer med From Dust på pc. Lastet ned spillet rett ifra Ubisoft sin egen nettside og rundet spillet samme dag som det var tilgjengelig på Steam. Nå har jeg boikottet Ubisoft sine titler siden Settlers 6, men pga lovende ord at DRM'en skulle fjernes, så gikk jeg i fella. Skjer ikke en gang til. Hadde null problemer med spillet, funket helt fint og lite som tillsa at det var en konsoll "port". Lenke til kommentar
007CD Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Så Ubisoft lever fremdeles? Har ikke handlet noen Ubi tittel på lang tid nå og blir ikke flere heller. Morsomt at de begynner å forstå litt, men dessverre for sent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå