eXa Skrevet 26. august 2011 Del Skrevet 26. august 2011 Så du kjører singelchannel ram og ikke dual channel ram??? Og hvordan fikk du H70 til å vøre i veien??? Irriterer meg at skolepcen ble levert med 32bit W7 og 1 4gb minnebrikke. jeg ville ha 8gb ram og dual channel, men får bare en av delene... Grrr 32bit i 2011 WTF?? Vel hva forvente du av en skole-pc? Eg veit ikke om dere får den sammen men vi får en eller annen hp med i3 og slik. Greit nok siden den bare skal brukes til skole ting, men det irritere meg at vi MÅ kjøpe skole pc og ikke får bruke våres egne pcer i stede, er jo bare tull med flere pcer. Vi har selvfølgelig ikke admin rettigheter heller noe som jeg forstår da. Men kunne like godt har kastet penger ut av vinduet. Sry offtopic er bare så sur på grunn av det atm. Hvem er det egentlig som fortsatt kjøre et 32bit system? til å med bestemora mi har oppgradert. Jeg forventet 64bit, resten er løsbart. Vurderer å legge inn W7 64bit som dual boot så har jeg full kontroll og kan bare restarte når jeg skal bruke skoleprogrammene. Er forresten en Dell vostro 3350. Helt grei maskin om man ser bort fra nevnte ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå