Krismeko Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ved Vermundsjøen på Finnskogen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Et veldig godt komp, selv om horisonten ble litt for mye sentrert. Eksponeringen er det heller ingen ting å utsette på Lenke til kommentar
N.Copola Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Dette var idyllisk. Fine farger Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Ja dette var idyllisk. Jeg liker bildet godt og synes komposisjonen din fungerer bra. Fine farger. Mvh Jens Hammersgård Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Vakkert landskapsbilde, likte godt vinklingen. Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Jeg ville nok kuttet litt til venstre for å trekke båten lenger vekk fra sentrum. Kanskje litt i toppen også. Buskaset i forgrunnen gjør bildet litt rotete, men det var sikkert ikke lett å unngå . Farger og kontraster er veldig bra. Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Et veldig godt komp, selv om horisonten ble litt for mye sentrert. Eksponeringen er det heller ingen ting å utsette på Takk for tilbakemld Dette var idyllisk. Fine farger Takk Ja dette var idyllisk. Jeg liker bildet godt og synes komposisjonen din fungerer bra. Fine farger. Mvh Jens Hammersgård Takk for din tilbakemld. hilsen Kristin Vakkert landskapsbilde, likte godt vinklingen. Takk for din kommentar Lenke til kommentar
Krismeko Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Jeg ville nok kuttet litt til venstre for å trekke båten lenger vekk fra sentrum. Kanskje litt i toppen også. Buskaset i forgrunnen gjør bildet litt rotete, men det var sikkert ikke lett å unngå . Farger og kontraster er veldig bra. Takk for din tilbakemld. Jeg stod oppe på bordet på rasteplassen der, for å prøve å komme høyere enn det buskaset, men nei, jeg klarte fortsatt ikke å unngå det helt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg