Gå til innhold

Prosjekt: We are the world (Diskusjon 2011 for veldedighet)

Gavekort

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Uten å være veeeldig negativ, så tror jeg ikke at det blir noe av dette sånn som det drøyer ut nå.

Har sett det mange ganger før. "Alle" vil være med, men når det kommer til stykket blir det bare masse dårlige unnskyldninger for hvorfor ikke bidrag er levert...

Eg har alle intensjonar om å levere mitt bidrag, men har ikkje gjort det enda da fristen ble satt til ut oktober. Eg vil gjere det innan den tid, og det håpar eg fleire også vil.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Uten å være veeeldig negativ, så tror jeg ikke at det blir noe av dette sånn som det drøyer ut nå.

Har sett det mange ganger før. "Alle" vil være med, men når det kommer til stykket blir det bare masse dårlige unnskyldninger for hvorfor ikke bidrag er levert...

Eg har alle intensjonar om å levere mitt bidrag, men har ikkje gjort det enda da fristen ble satt til ut oktober. Eg vil gjere det innan den tid, og det håpar eg fleire også vil.

This.

Har faktisk gjort ferdig halvparten, har bare ikke hatt tid til å gjøre ferdig resten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jeg har ikke tid til å jobbe med det lenger, men jeg har sveiset samme alle bidragene til nå, og er rimelig fornøyd med resultatet.

Om det er noen med erfaring som har lyst til å ta over jobben som mikser, og har erfaring med Audacity, så si ifra i Personlig Melding! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...