Gavekort Skrevet 18. september 2011 Forfatter Del Skrevet 18. september 2011 Å dele ut flere roller blir siste utvei da jeg trolig kommer til å rekruttere nye etterhvert, men jeg skal med glede gi deg flere roller om det blir noen til overs! Lenke til kommentar
Diskutant Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gleder meg til denne 'kommer ut'!! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Hvor langt er dere kommet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Ikke langt! Jeg orker ikke å mase på å få inn bidragene, så prosjektet kommer aldri lenger enn det som jeg får levert inn. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Uten å være veeeldig negativ, så tror jeg ikke at det blir noe av dette sånn som det drøyer ut nå. Har sett det mange ganger før. "Alle" vil være med, men når det kommer til stykket blir det bare masse dårlige unnskyldninger for hvorfor ikke bidrag er levert... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 Riktig! Vi kan kjøre en ny rekruttrunde, men da foreslår jeg at noen arver prosjektet, for jeg har blitt rimelig opptatt med skole. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) Uten å være veeeldig negativ, så tror jeg ikke at det blir noe av dette sånn som det drøyer ut nå. Har sett det mange ganger før. "Alle" vil være med, men når det kommer til stykket blir det bare masse dårlige unnskyldninger for hvorfor ikke bidrag er levert... Eg har alle intensjonar om å levere mitt bidrag, men har ikkje gjort det enda da fristen ble satt til ut oktober. Eg vil gjere det innan den tid, og det håpar eg fleire også vil. Endret 4. oktober 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Uten å være veeeldig negativ, så tror jeg ikke at det blir noe av dette sånn som det drøyer ut nå. Har sett det mange ganger før. "Alle" vil være med, men når det kommer til stykket blir det bare masse dårlige unnskyldninger for hvorfor ikke bidrag er levert... Eg har alle intensjonar om å levere mitt bidrag, men har ikkje gjort det enda da fristen ble satt til ut oktober. Eg vil gjere det innan den tid, og det håpar eg fleire også vil. This. Har faktisk gjort ferdig halvparten, har bare ikke hatt tid til å gjøre ferdig resten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. oktober 2011 Del Skrevet 30. oktober 2011 (endret) Da har jeg sendt mitt bidrag. Siste liten for seieren! Endret 30. oktober 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. november 2011 Del Skrevet 3. november 2011 Hvordan ligger du an Gavekort? Får du snekret sammen en låt? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, hvordan ligger det ann? Blir det noe av, eller ble det bare rot til slutt? :\ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har ikke tid til å jobbe med det lenger, men jeg har sveiset samme alle bidragene til nå, og er rimelig fornøyd med resultatet. Om det er noen med erfaring som har lyst til å ta over jobben som mikser, og har erfaring med Audacity, så si ifra i Personlig Melding! Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 kan du laste opp resultatet så langt? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. november 2011 Forfatter Del Skrevet 9. november 2011 Selvsagt! Sangen er ikke perfekt mikset enda, og noen klarer ikke helt å holde rytmen, noe som gjør jobben til et mareritt! http://soundcloud.com/saevland/early-demo-karaoke 8 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dæven, noen var jo kjempeflinke! Jeg er veldig imponert, og veldig glad for at jeg trakk meg Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker at kvaliteten på det jeg sendte inn var rævva. Skylder på dårlig mic! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Haha! Mye der som var knallbra, og noe som var morro! Blei jo et bra resultat til "slutt", men det mangler jo noen deler, men still good! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 helvete i moskva. Glente dette helt av jeg. Jeg som ville det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå