Gavekort Skrevet 2. september 2011 Forfatter Del Skrevet 2. september 2011 Har begynt å ta opp nå, men det er jo utrolig dårlig kvalitet på musikken i YouTube-videoen. Det blir bedre enn dette på sluttresultatet el? Du skal KUN gi meg stemmen din. Jeg har en egen backingtrack til den endelige miksen, selv om jeg ikke forstår hva som er så dårlig med kvaliteten på Youtube. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ja, du får kun stemme. Men lyden fra YouTube-videoen er jo ikke akkurat ren og pen. Det er jo denne vi synge etter siden du har lagt sangen ned noen toner. Det gikk helt fint altså, jeg bare håper backingsporet ditt låter bedre enn den komprimerte versjonen på YouTube. Forøvrig er det ikke mye mann over stemmen til MJ her. Den går heeelt i toppen av stemmeregisteret mitt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Har vori litt treig, beklagar dette, regnar med at bidraget mitt er sendt innan få dagar. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2011 Forfatter Del Skrevet 4. september 2011 Ta den tiden dere trenger, bare jeg får bidragene inn i løpet av september, og muligens oktober. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hehe, ingen som ville ta Cyndi Lauper? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2011 Forfatter Del Skrevet 7. september 2011 Ingen enda, så om du ombestemmer deg så må du bare slå til. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Da var King-Nothing på plass! Veldig bra sunget, så kudos til deg! Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Takk for det. Hvor mange har levert? En annen ting jeg lurer på er hvordan vi skal tjene penger på denne? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2011 Forfatter Del Skrevet 10. september 2011 Takk for det. Hvor mange har levert? En annen ting jeg lurer på er hvordan vi skal tjene penger på denne? Om du ser i førstepost, så kan du se hvem som har levert og blitt lagt inn i miksingen ved å se hvem jeg har gjort grønne. For å tjene penger skal vi legge det ut på Youtube, opprette en egen tråd her, lage en lettvint donasjon-knapp fra Røde Kors, og håpe på litt oppmerksomhet! Skal prøve få litt PR til prosjektet når det er ferdig. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 (endret) Jeg har 307 subscribers på YouTube, ikke det at det er så mange akkurat men det kan jo kanskje hjelpe med å få videoen ut i verden? Endret 10. september 2011 av TMB Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 For å tjene penger skal vi legge det ut på Youtube, opprette en egen tråd her, lage en lettvint donasjon-knapp fra Røde Kors, og håpe på litt oppmerksomhet! Skal prøve få litt PR til prosjektet når det er ferdig. Risikerer vi ikke at den kan bli tatt ned pga. copyright? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2011 Forfatter Del Skrevet 11. september 2011 Siden karaokeversjonen er kjøpt, og at de ikke eier kopierings-rettighetene til sangen, så skal det nok gå bra til veldedighetsprosjekter. Jeg snakker ikke om å kommersiere prosjektet, bare få litt oppmerksomhet blandt Diskusjon.no, eller lignende. Jeg tror juridiske problemer er de minste problemene vi har! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Kan jo også sende ein mail til forskjellige nettaviser og liknande. Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 (endret) Jeg tror juridiske problemer er de minste problemene vi har! Det burde jo ikke være det, men en vet aldri med youtube og RIAA. (I verste fall finnes det jo alternativer til youtube.) Endret 11. september 2011 av Dinosauromann Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2011 Forfatter Del Skrevet 12. september 2011 Kan jo også sende ein mail til forskjellige nettaviser og liknande. Jeg skal ikke sette for høye ambisjoner, men vi har ihvertfall fått publikasjon fra diskusjon.no sin Facebook, så det er ikke umulig at jeg kan gjøre min magi for å kunne trygle om en artikkel i Hardware.no eller noe. Jeg tror juridiske problemer er de minste problemene vi har! Det burde jo ikke være det, men en vet aldri med youtube og RIAA. (I verste fall finnes det jo alternativer til youtube.) Youtube har ikke reagert på karaoke-versjonen enda, så jeg stiller min tvil. Men selvsagt har vi nok av alternativer. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg har 307 subscribers på YouTube, ikke det at det er så mange akkurat men det kan jo kanskje hjelpe med å få videoen ut i verden? God idè! Flere av oss har vel mange subscriber eller i alle fall en populær video eller to på youtube. Litt uskyld reklame må være lov? Edit: Facebook-gruppe? Skal se om jeg kan få sunget litt i helgen. Har det litt travelt for tiden og jeg vil jo helst gjøre det så bra som mulig Endret 15. september 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Må dessverre trekke meg, på grunn av flere ting. Nettop flyttet og har fortsatt litt rot igjen å gjøre, samt at jeg begynner å bli meget forkjølet. Kan sikkert brukes om det ikke finnes noen andre løsning mot slutten, men ja... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. september 2011 Forfatter Del Skrevet 16. september 2011 Er du sikker? Jeg har ikke hastverk så lenge du kan levere innen Oktober. Derimot hadde det vært ønskelig om jeg kunne fått en jevn flyt av bidrag, slik at jeg kan mikse i et jevnt tempo, og ikke få alt på en gang! Bare skriv her i tråden om du vil bekrefte at du trekker deg, så skal jeg snart begynne å ta inn reserver. Lenke til kommentar
Khani Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hehe, ingen som ville ta Cyndi Lauper? Er det rart. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Om det blir krise kan jeg godt ta på meg flere roller. Bare morro detta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå