Jambimaster Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 For sent å melde seg på? Helst noe i høyere/tenorleie? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Tar Michael Jackson, eg. Sjølv om eg er redd for å tråkke på grava hans. Eller, etter å ha høyrt songen igjen trur eg at eg heller burde ta Bruce Springsteen Ray Charles. Er vel ingen som er igjen som har noko i nærleiken av min type stemme, men det er i alle fall ikkje Michael Jackson. Endret 23. august 2011 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Khani Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Setter du meg opp på Willie Nelsons del av sangen. Lenke til kommentar
Wells Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Kan ta Jason Something sin del. Hvis det går greit? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Jeg skal bestemme meg i morgen. Kan være jeg bare er for trøtt til å konsentrer meg, men det var litt vanskelig å finne de delene av teksten som ikke var tatt allerede. Kunne du kanskje hevet ut de plassene i teksten som er opptatt? Så det er tydlig hvilke deler som fremdeles er ledig? Edit: Tenket på Willie Nelson sin del: And their lives will be stronger and free (Dionne Warwick/Willie Nelson) As God has shown us by turning stone to bread (Willie Nelson) Men ser WilliamAR, tenker det samme.. Så jeg kan vel ta Kenny Logins: We are the ones who make a brighter day so let's start giving (Kenny Logins). Spiller inn og sender i morgen, om alt går etter planen Jeg ser noen syntes det er flaut.. Når jeg klarer å legge ut dette klippet på youtube for å får i gang en "lek" på forumet, er det ikke så farlig om man ikke er superflink når man synger så godt man kan. http://www.youtube.com/watch?v=_HI3BNSJDXM Ingenting er bra med den videoen. Selv ikke håret.. men alikevell har over 600 sett den. Bare å synge med! Endret 24. august 2011 av 2ball_ Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 (endret) Hva er høy og lav oktav? Må jeg synge refrenget i begge? Btw, har solo delen ferdig, ble forferdelig, men lar gavekort avgjøre om det er bra nok. *Hint* Autotune *hint*. Er ikke kresen. Men kan godt gjøre det litt autotunet om du vil, for moroskyld. Og skal jeg lage et indivudelt klipp for hver felles linje vi har + de linjene personene mine har? Jeg foretrekker at jeg får tre deler: Solo-delen (Din artist), refrenget i vanlig oktav og refrenget i høyere oktav (Taking it to the next level) ved ~4:00. Gi meg en strofe nå, gamle mann så skal du få ting til miksmasteren din! Jason Something har trukket seg, så ta hennes del! Endret 24. august 2011 av Gavekort Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2011 Forfatter Del Skrevet 24. august 2011 For sent å melde seg på? Helst noe i høyere/tenorleie? Ja. Men kan notere deg på reservelisten. Tar Michael Jackson, eg. Sjølv om eg er redd for å tråkke på grava hans. Eller, etter å ha høyrt songen igjen trur eg at eg heller burde ta Bruce Springsteen Ray Charles. Er vel ingen som er igjen som har noko i nærleiken av min type stemme, men det er i alle fall ikkje Michael Jackson. Ray Charles it is! Setter du meg opp på Willie Nelsons del av sangen. Notert! Kan ta Jason Something sin del. Hvis det går greit? Beklager, men jeg må vente til at alle de som har skrevet seg opp får sine artister. Du er først i køen som reserve om det hjelper litt. Lenke til kommentar
Artorp Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Da er mine opptak sendt over til Gavekort, tror ingen autotuner kan fikse den falske sangstemmen og feilsunget ord Ellers har jeg jobbet med grafikken som jeg lovde, og er vel stort sett i mål med oppsettet, men ennå gjenstår rendring, enkoding og få sendt over nett som kan fortsatt ta en stund. Jeg satser på en replica av introen til musikkvideoen: Dette er altså starten: Så zoomer kameraet inn på globen: Halleluja! Globen transformeres til en introtittel: Etter at introen er ferdig roteres kameraet slik at globen plasseres i hjørnet: Globen vil så rotere med en omdreining per 20 sekund. Ved å plassere det 20 sekunders klippet etterhverandre skal det bli en sømløs rotasjon. Obs: Jeg tok utgangspunkt i 25 fps. Introen er timet etter karaokeklippet til Gavekort og varer i 30 sekunder. (750 frames @ 25 fps) Her tenkte jeg at man kunne la nicket til den som synger enkelt bli vist i samme stil som innlegg.no's julesang. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Haha, dette gikk faktisk mye dårligere enn forventet - og det ble verre og verre jo mer jeg prøvde. Oh well, hva gjør man vel ikke for fellesskapet osv. PM sendt. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Skal recorde min også DDizz kan bli interessant Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er det noe spesielle program som kan være grei å ta opp med? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Audacity var veldig greit, fjernet støy og Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Er Audacity enkelt å bruke da? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 I og med at jeg klarte det, så ja, ekstremt enkelt, bare til å trykke på rec Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Jeg håper ikke at dette er for mye å kreve, men ny regel for de som skal spille inn. Refrenget skal synges slik: "We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving There's a choice we're making we're saving our own lives It's true we'll make a better day just you and me We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving" [Avslutt her for soloartister til å ta resten] Så dere skal spille inn dette: [Lav tone] We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving There's a choice we're making we're saving our own lives It's true we'll make a better day just you and me We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving [Høy tone] We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving There's a choice we're making we're saving our own lives It's true we'll make a better day just you and me We are the world, we are the children We are the ones who make a brighter day so let's start giving [solo del] (Din spesifike artist) Hver skal sendes inn i sin lydfil! Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Venter fortsatt på min solodel, just sayin! Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Skal vi synge refrenget i oktaven over, altså åtte toner? Damn, kan bli lyst. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Venter fortsatt på min solodel, just sayin! Jeg håpet du kunne ta Jason Something sin del. Tror jeg skrev det i noen poster tidligere, og det skal også være ført opp på listen over artister. Skal vi synge refrenget i oktaven over, altså åtte toner? Damn, kan bli lyst. Nei. Jeg vet ikke hvorfor det har blitt hetende oktav. Det er en TONE opp. Bare hør hva de gjør i den originale videoen. Lenke til kommentar
Jambimaster Skrevet 25. august 2011 Del Skrevet 25. august 2011 Kanskje det er modulasjonen du tenker på her, Gavekort? Etter den synges jo refrenget som sagt litt lysere. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2011 Forfatter Del Skrevet 25. august 2011 Kanskje det er modulasjonen du tenker på her, Gavekort? Etter den synges jo refrenget som sagt litt lysere. Jeg er ikke sikker på hva det er, men jeg vet at det ikke er en hel oktav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå