Gaarulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Er vel bedre at jeg halveis føkker opp en strofe ingen vil ha en å ødelegge en favoritt? Bruk meg som fyllstoff, du! Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 But if you just believe there's no way we can fall (Huey Lewis) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Blæh, da får jeg ta Kim Carnes Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hva menes det med å synge i høy og lav vokal? Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Kan prøve meg på delen til Paul Simon, men da er jeg avhengi av en Kenny Rogers som kan hjelpe meg på "gift of aaaaaaaaaaaaall" duetten. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Blæh, da får jeg ta Kim Carnes Skal fikse det. Hva menes det med å synge i høy og lav vokal? Refrenget går opp et hakk, så jeg må ha to innspillinger av refrenget. Kan prøve meg på delen til Paul Simon, men da er jeg avhengi av en Kenny Rogers som kan hjelpe meg på "gift of aaaaaaaaaaaaall" duetten. Allerede fikset! Bare husk å holde heltonen! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hm, tror jeg prøver meg på: It's true we'll make a better day just you and me (Daryl Hall) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Det som ikke er halvtone. Vanskelig å forklare. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Noen som har begynt? Jeg synes dette er så flaut og pinlig 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Yes Men holder på å dø når jeg hører meg selv synge, fy faen Endret 23. august 2011 av TMB 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Huff, sikker på at vi ikke bør putte en advarsel når videoen der vi synger kommer ? "Ikke for de med dårlig hørsel" elns Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Det er alltid slik at din egen stemme høres teit ut. Om dere ikke vil dele klippet med andre, så kan dere sende det på PM. Dere kan bare begynne å sende inn bidragene. Er bare min del som står ferdig. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Å herregud, dette var bare grusomt. Sorry, men jeg må trekke meg. Sorry sorry sorry. Ser heldigvis at det var noen andre her som ville være med. Jeg prøvde 2 ganger, og nei, det er verre enn verst Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Huff, sikker på at vi ikke bør putte en advarsel når videoen der vi synger kommer ? "Ikke for de med dårlig hørsel" elns Folk med dårlig hørsel er ofte ikke så kritiske til det de hører. Det dere skal frykte er folk med god hørsel... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Da har jeg mikset inn min og TMB sin del! Er klar til å ta imot flere bidrag! Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) Hva er høy og lav oktav? Må jeg synge refrenget i begge? Btw, har solo delen ferdig, ble forferdelig, men lar gavekort avgjøre om det er bra nok. *Hint* Autotune *hint*. Endret 23. august 2011 av N1ko Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Og skal jeg lage et indivudelt klipp for hver felles linje vi har + de linjene personene mine har? Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Gi meg en strofe nå, gamle mann så skal du få ting til miksmasteren din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå